این ۵ توصیه را قبل از رأی دادن رعایت کنید /در مدارس شلوغ رأی دهید زیرا.../حداقل یک نفر را با خود ببرید /پیامک های خاص را نادیده بگیرید!

عصرایران نوشت: روز جمعه، ۱۵ تیر ۱۴۰۳، کاری مهم تر از نجات ایران وجود ندارد. کاری کنیم که نسل های آینده در تاریخ از این جمعه به تلخی یاد نکنند.

این 5 توصیه را قبل از رأی دادن رعایت کنید /در مدارس شلوغ رأی دهید زیرا.../حداقل یک نفر را با خود ببرید /پیامک های خاص را نادیده بگیرید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عصر ایران در گزارشی، 5 توصیه انتخاباتی به رأی دهندگان کرده است، که در ادامه می‌خوانید؛

1 - ‏حتما اگر قرار است به مسافرت یا گردش بروید صبح قبل از عزیمت رأی دهید. کارت ملی یا شناسنامه همراه تان باشد.

2 - حتی الامکان فقط در مدارس شلوغ که به احتمال بیشتری کاندیدای مورد نظرتان در آن ناظر دارد رأی دهید.

3 - به علت اینکه احتمالا انتخابات دور دوم بدلیل استقبال کم در ساعات پایانی تمدید نشود ، به هیچ وجه اگر ساکن روستا یا شهرهای کوچک هستید آخر وقت به شعبه های اخذ رأی مراجعه نکنید و همان ساعات اولیه رأی دهید.

حتی در شهرهای بزرگ نیز ممکن است تمدید نشود یا اگر تمدید شود، به علت شلوغی پشت در بمانید و نهایتاً نتوانید رای دهید. معلوم نیست دور قبل، چند نفر پشت درها ماندند و نتوانستند رای دهند. (خیلی خیلی مهم)

4 - حتی المقدور با خودتان حداقل یک نفر را همراه کنید. به ویژه پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ هایتان را با خود به شعب اخذ رأی ببرید.

5 - به پیامک های خاص که با اهداف خاص و برای منصرف کردن شما از رأی دادن ارسال می شوند و نیز به شایعات، اصلا اعتنا نکنید و کار خودتان را بکنید.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر