پزشکیان: دیگر وقت شعار دادن نیست زمان عمل به وعده هاست (فیلم)

اگر دست به دست هم ندهیم، اگر برنامه و هدف روشن نداشته باشیم و نپذیریم از کارشناسان و نخبگان استفاده کنیم، اگر نپذیریم که براساس عدالت و انصاف عمل کنیم، شعارهایی که دادیم همه باد هوا خواهد بود.باید کاری کنیم که مردم پشت سر ما حرفی را بزنند که به گفته‌های ما همخوانی داشته باشد.

رئیس جمهور منتخب در همایش سپاس: اگر دست به دست هم ندهیم، اگر برنامه و هدف روشن نداشته باشیم و نپذیریم از کارشناسان و نخبگان استفاده کنیم، اگر نپذیریم که براساس عدالت و انصاف عمل کنیم، شعارهایی که دادیم همه باد هوا خواهد بود.

الان وقت شعار دادن نیست وقت عمل کردن است، بارها گفته‌ام که حضرت علی می‌فرماید تو را به سمت ولایتی می‌فرستم که حاکمانی از خوب و بد حکم کرده‌اند، پشت سر به تو نگاه خواهند کرد همانگونه که تو به آنها نگاه می‌کردی، پشت سر تو همان حرف‌هایی را خواهند زد که تو پشت سر آنها می‌گفتی. باید کاری کنیم که مردم پشت سر ما حرفی را بزنند که به گفته‌های ما همخوانی داشته باشد.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر