نکات و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

طبیعتا مثل هر لوازم خانگی دیگری، تصفیه آب نیز نیاز به راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی دارد تا از میان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مدل ها و سیستم های مختلف را بررسی نموده و بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با مارک و برند معتبر و تکنولوژی حرفه ای را انتخاب نمایید.

نکات و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

طبیعتا مثل هر لوازم خانگی دیگری، تصفیه آب نیز نیاز به راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی دارد تا از میان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مدل ها و سیستم های مختلف را بررسی نموده و بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با مارک و برند معتبر و تکنولوژی حرفه ای را انتخاب نمایید. استفاده از آب تصفیه کن خانگی برای حذف آلاینده های آلوده آب آشامیدنی سال به سال بیشتر به ضرورت خانواده ها تبدیل میگردد زیرا کیفیت آب لوله کشی شهری با توجه به املاحی همچون نیترات و نیتریت و آرسنیک و آلومینیوم و آهک و زنگ لوله و... کاهش پیدا کرده و میتواند منجر به بیماری های جبران ناپذیری از قبیل کاهش سطح اکسیژن خون در بدن انسان و در برخی موارد نیز باعث مرگ و میر شود.

دستگاه تصفیه آب چیست؟

فرآیندی که در طی آن مولکول آب از مواد محلول در آن که باعث بیماری و تاثیر منفی بر سلامت بدن انسان میشود را جدا نموده و املاح معدنی مفید مورد نیاز بدن انسان را حفظ مینماید تصفیه آب و دستگاهی که این عمل را انجام میدهد دستگاه تصفیه آب نامیده میشود. اما هر دستگاهی با تکنولوژی های مختلف و متفرقه توانایی حذف تمام املاح مضر و کاهش سختی آب آشامیدنی را نداشته و نمیتوانند برای سلامت بدن انسان مفید باشند به همین جهت برای انتخاب بهترین تصفیه آب خانگی باید در مورد تکنولوژی های مختلف آب شیرین کن خانگی اطلاعات بیشتری داشته باشید تا از قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مطلع شده و بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی با قطعات تایوانی درجه یک و اورجینال را انتخاب و خریداری نمایید.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

سیستم ها و تکنولوژی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و آب تصفیه کن در بازار ایران به شرح زیر هستند :

  • تصفیه آب اسمز معکوس
  • تصفیه آب الترافیلتراسیون
  • تصفیه آب ورودی ساختمان
  • تصفیه آب رومیزی کلمنی
  • تصفیه آب سرشیری
  • تصفیه آب زیر سینکی
  • تصفیه آب کیسی
  • تصفیه آب اینلاین
  • تصفیه آب قلیایی
  • تصفیه آب فرابنفش

از میان سیستم های اشاره شده بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی، از تکنولوژی اسمز معکوس آر او Reverse Osmosis System بهره گیری نموده و شامل 6 الی 8 مرحله فیلتر تصفیه آب تایوانی با برند مینروا Minerva میباشد که جزو محصولات زیر سینکی شرکت تصفیه آسا بوده و کیفیت آب آشامیدنی را طبق استاندارد جهانی بهداشت با سختی زیر 100 ppm در سراسر ایران از جمله شهرهای تهران، کرج، اصفهان، اراک، ایلام، بندرعباس، بوشهر، شیراز، رشت، تبریز، سنندج، مشهد، کرمان، همدان، گرگان، یزد و... با نصب ارسال رایگان در اختیارتان قرار میگیرد.

نکات و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

کاربرد دستگاه تصفیه آب

دستگاه آب تصفیه کن خانگی دارای کاربردهای متفاوتی میباشد که مهم ترین آن فراهم سازی میزان استاندارد مصرف آب در روز برای هیدراته نگه داشتن بدن انسان است. شما برای انتخاب و خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میتوانید از سیستم اسمز معکوس با فیلتر ممبران سیزده لایه ریزبافت فیلمتک بهره گیری نمایید که این امکان را به شما میدهد تا ریزترین املاح مضر موجود در آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را به طور کامل حذف و تصفیه نماید. رنج قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی به نسبت قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی کمتر بوده و  کیفیت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل بالاتر است که طبق گواهی بین المللی آب آشامیدنی سختی تی دی اس tds آب تصفیه شده بین 30 الی 90 پی پی ام ppm برای سلامت بدن انسان مناسب است. از دیگر کاربردهای بهترین مارک تصفیه آب خانگی افزایش سطح پی اچ ph آب است که خواص ضد سرطانی بسیار قوی برای بدن انسان به ارمغان می آورد.

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

از نکات مهم در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در سراسر ایران میتوان به ویژگی های زیر اشاره نمود که برند مینروا داراست و پیشنهاد میشود حتما در زمان مشاوره خرید دستگاه از کارشناسان فروش سوال فرمایید:

  • بهره گیری از تکنولوژی اسمز معکوس
  • بهره گیری از پمپ تصفیه آب قدرتمند و بی صدا
  • بهره گیری از مخزن ذخیره تحت فشار آنتی باکتریال
  • بهره گیری از فیلتر مراحل دوم و سوم و پنجم کربن گیاهی
  • بهره گیری از ممبران اسمز معکوس ریزبافت فیلمتک
  • بهره گیری از فیلتر معدنی ساز جهت جلوگیری از کاهش بیش از حد سختی آب تصفیه شده
  • بهره گیری از فیلتر یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی
  • بهره گیری از فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز
  • دارای گارانتی طلایی بدون قید و شرط
  • دارای نمایندگی دستگاه تصفیه آب ( رسمی و انحصاری )
  • دارای تضمین قیمت مناسب در کنار کیفیت درجه یک
  • امکان اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب و سرویس دوره ای
  • خدمات پس از فروش مادام العمر
  • پیدا شدن و کمیاب نبودن قطعات فیلترهای دستگاه

تعداد مراحل دستگاه تصفیه آب

مراحل بهترین آب تصفیه کن خانگی با کاربرد هر یک از انواع فیلترهای تصفیه آب به ترتیب به شرح زیر است:

  1. فیلتر الیافی پلی پروپیلن: حذف شن و ماسه و گل و لای و رسوبات بزرگتر از 5 میکرون
  2. فیلتر کربن فعال گرانول: حذف کلر و مواد ضد عفونی کننده محلول در آب شهری
  3. فیلتر کربن بلاک فشرده: حذف مواد جانبی کلر و کلرامین و حفاظت از فیلتر ممبران اسمز معکوس
  4. فیلتر ممبران اسمز معکوس: حذف تمام ریزترین املاح آب کوچکتر از 0,0001 میکرون
  5. فیلتر پست کربن خطی: بهبود طعم رنگ و بوی آب آشامیدنی تصفیه شده
  6. فیلتر مینرال: حفظ املاح معدنی مورد نیاز بدن انسان توسط سنگ دولومیت
  7. فیلتر آلکالاین: افزایش سطح پی اچ آب و یونیزه قلیایی کردن آب دستگاه اب قلیایی خانگی
  8. فیلتر اکسیژن ساز: افزایش سطح اکسیژن آب و حذف باکتری های مضر آب شهری

قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

همانطور که اطلاع دارید قیمت دستگاه تصفیه آب آمریکایی در ایران وجود ندارد و بهترین دستگاه تصفیه آب در ایران، با قطعات تایوانی عرضه و به فروش میرسد. قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در رنج 7 الی 14 میلیون تومان است و قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی در حدود 3 الی 6.5 میلیون تومان عرضه و به فروش میرسد. ضمن این که قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی از میان انواع برندهای معتبر با تکنولوژی اسمز معکوس انتخاب میشوند و سیستم های الترافیلتراسیون و ورودی ساختمان برای حذف املاح مضر ریز آب پیشنهاد نمیشوند.

نکات و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال

برای انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال و استاندارد میبایست از مجموعه ها و نمایندگی دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا در سراسر ایران اقدام نمایید که عرضه کننده انواع قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی بوده و میتواند در سراسر ایران خدمات ارزنده ای در اختیار شما عزیزان قرار دهد. توجه نمایید که هزینه نگهداری یک دستگاه تصفیه آب اورجینال بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی بوده ضمن این که شما با خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا میتوانید در تمام شبانه روز از آب تصفیه شده کاملا سالم بهره گیری نمایید تا سلامت خود و خانواده تان برای جلوگیری از املاح مضر موجود در آب تضمین کنید.

زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی برای مراحل پیش تصفیه اول تا سوم هر شش ماه و برای مراحل پنجم تا هشتم هر یکسال و نیم است و زمان تعویض فیلتر ممبران اسمز معکوس نیز بین 2 الی 4 سال در صورتی که سختی آب بالای 100 شده باشد فرامیرسد. عمر مفید یک دستگاه تصفیه آب تایوانی ایرانی آمریکایی بسته به کیفیت قطعات و فیلترها و اهمیت دادن به سرویس به موقع دستگاه افزایش میابد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر