رابرت داونی جونیور به دنیای مارول بازمی‌گردد

رابرت داونی جونیور با ایفای نقش شروری به نام دکتر دووم در «انتقام‌جویان: روز قیامت» بازی می‌کند.

رابرت داونی جونیور به دنیای مارول بازمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رابرت داونی جونیور با ایفای نقش دکتر دووم در فیلم جدید «انتقام‌جویان: روز قیامت» به دنیای سینمایی مارول بازمی‌گردد. این فیلم را جو و آنتونی روسو در همکاری جدید خود با مارول کارگردانی می‌کنند. این 2 کارگردان برای ساخت 2 فیلم جدید «انتقام‌جویان: روز قیامت» با حضور شخصیت ویکتور فون دووم یا دکتر دووم و «انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی» انتخاب شده‌اند.

مهر نوشت:داونی جونیور در مصاحبه‌های اخیر خود گفته بود آماده بازگشت به مارول است و این سخنان وی طرفداران را به فکر بازگشت وی در نقش مرد آهنی / تونی استارک انداخته بود، اما خبر بازگشت داونی در نقش ویکتور فون دوم شرور هم خبر بزرگی برای هواداران این مجموعه فانتزی است.

استودیو مارول این خبر را در رویداد سالانه کمیک-کان سن دیگو اعلام کرد و خود داونی جونیور با لباس دکتر دووم روی صحنه حاضر شد و با برداشتن ماسک خود، طرفداران را غافل‌گیر کرد.

اولین حضور داونی در نقش تونی استارک نابغه سال 2008 با «مرد آهنی» رخ داد که اولین قسمت از دنیای سینمایی به هم پیوسته مارول بود که توسط کوین فایگی رییس استودیو مارول طراحی شد. این بازیگر 11 سال بعد را در همین نقش از 10 فیلم مارول، از جمله «مرد آهنی 2»، «مرد آهنی 3»، «هالک شگفت‌انگیز»، «انتقام‌جویان»، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، «انتقام‌جویان»، «دوره اولتران»، «مردعنکبوتی: بازگشت به خانه»، «انتقام جویان: جنگ ابدیت» و «انتقام جویان: پایان بازی» ادامه داد.

 

در «پایان بازی» مرگ مرد آهنی رخ داد. فایگی سال پیش تاکید کرد علاقه‌ای ندارد تغییری در این خروج احساسی ایجاد کند و گفت: هرگز نمی‌خواهیم جادوی آن را از بین ببریم.

رابرت داونی جونیور که اکنون در حال بازگشت به دنیای مارول است، پس از کسب اسکار برای «اپنهایمر» گفته بود از بازگشت به دنیای مارول ابایی ندارد.

وی با خوشحالی تاکید کرده بود که این بخشی جدایی ناپذیر از دی‌ان‌ای وی است.

این بازیگر برای ایفای نقش لوییس اشتراوس در فیلم «اپنهایمر» کریستوفر نولان جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در ماه مارس از آن خود کرد. وی به تازگی بازیگر مینی سریال پارک چان ووک با عنوان «همدرد» برای شبکه HBO بود که در آن نقش مامور سیا و چندین نقش دیگر را بازی کرد و برای آن نامزدی امی را برای بازیگر نقش مکمل در یک سریال محدود کسب کرد.

22057

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر