زیدآبادی: گاف فرزند عارف قابل گذشت است /عارف دست به عصاست اما در کار اجرایی کارنامه خوبی دارد

فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال تلگرامی خود نوشت: برخلاف تصور رایج در بین بسیاری از اصلاح‌طلبان، به نظر من آقای عارف از همۀ گزینه‌های ممکن برای تصدی معاون اولی، مناسب‌تر است!

زیدآبادی: گاف فرزند عارف قابل گذشت است /عارف دست به عصاست اما در کار اجرایی کارنامه خوبی دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب، پیش از اعلام رسمی معاون اولی محمدرضا عارف در دولت چهاردهم و در واکنش به خبری که علی تاجرنیا، عضو شورای راهبری، درخصوص معاون اولی عارف منتشر کرده بود، در کانال تلگرامی خود نوشت:

عارف در مقام معاون اول

بر خلاف تصور رایج در بین بسیاری از اصلاح‌طلبان، به نظر من آقای عارف از همۀ گزینه‌های ممکن برای تصدی معاون اولی، مناسب‌تر است!

واقعیت این است که آقای عارف، معمولاً در موضع‌گیری‌های کلامی آدمی محافظه‌کار و محتاط و دست به عصا بوده که دلایل مخصوص به خود را داشته است، اما به لحاظ کارنامۀ اجرایی چه در پست ریاست دانشگاه تهران، چه وزارت پست و تلگراف و تلفن و چه مقام معاون اولی دولت سید محمد خاتمی، کارنامۀ خوبی از خود به جا گذاشته و چهره‌ای زحمتکش و علمی و کم سر و صدا و بدون حاشیه به شمار می‌رود. از این جهت، کاملاً گزینۀ مناسبی برای معاون اولی دولتی با ماهیت و رویکرد دولت پزشکیان است. در این میان، گاف فرزندش هم قابل گذشت است!

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر