رکود در بازار طلا و سکه/ قیمت‌ها به دلیل نوسانات نرخ ارز افزایش یافت

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر و سکه تهران با اشاره به رکود بازار طلا و سکه از ابتدای سال تاکنون، گفت: درحال حاضر بازار وضعیت خوبی از لحاظ تقاضا ندارد و امیدواریم بعد از پایان تعطیلات رونق به صنعت طلا بازگردد.

رکود در بازار طلا و سکه/ قیمت‌ها به دلیل نوسانات نرخ ارز افزایش یافت

به گزارش خبرآنلاین ،نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر و سکه تهران در رابطه با وضعیت طلا و سکه، اظهار کرد: امروز اونس جهانی طلا با کاهش حدود 15 دلاری روبه‌رو شد، اما در بازارهای داخلی هرگرم طلای خام افزایش 15 هزار تومانی را تجربه کرد که به دلیل نوسانات نرخ ارز بوده است.

میزان در خبری نوشت:وی با بیان اینکه درحال حاضر بازار وضعیت خوبی از لحاظ تقاضا ندارد، گفت: حالت رکود بازار طلا و سکه که از ابتدای سال شاهد آن بودیم در ماه محرم و صفر تشدید شد و قیمت سکه حدود 2 ماه است که در محدوده 41 میلیون و 500 هزار تومان تا 43 میلیون تومان و هر گرم طلا بین 3 میلیون و 500 هزار تومان تا 3 میلیون و 620 هزار تومان نوسان داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر و سکه تهران در مورد احتمال کاهش قیمت در بازار طلا و سکه گفت: باتوجه به ثبات 2 ماهه اخیر، احتمال کاهش محسوس قیمت‌ها کم بوده، اما ممکن است باتوجه به نوسانات بازار ارز و افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی، این تغییرات در بازار داخلی نیز تاثیرگذار باشد. 

بذرافشان به تعطیلات پیش‌رو اشاره کرد و در مورد روند تقاضا، اظهار کرد: باتوجه به مراسمات مذهبی هفته جاری احتمال افزایش تقاضا کم است و امیدواریم بعد از پایان سفرها رونق به صنعت طلا بازگردد چرا که واحدهای تولیدی ما از ابتدای سال با آسیب‌های مالی جدی روبه‌رو بوده است. 

217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان