دو خواهر جیب بر، در حال سرقت در بهشت زهرا دستگیر شدند/ یکی از متهمان: دزدی را شوهرم به من یاد داد، من هم خواهرم را آموزش دادم

اوایل تیر امسال پلیس پایتخت در جریان جیب‌بری‌های سریالی در اتوبوس‌های بی‌آرتی، ایستگاه‌های مترو و همچنین بهشت‌زهرا(س) قرار گرفت؛ سرقت‌هایی که طبق بررسی‌های مأموران از سوی ۲زن جوان صورت می‌گرفت.

دو خواهر جیب بر، در حال سرقت  در بهشت زهرا دستگیر شدند/ یکی از متهمان: دزدی را شوهرم به من یاد داد، من هم خواهرم را آموزش دادم

به گزارش خبرآنلاین روزنامه همشهری نوشت: درحالی‌که تحقیقات برای دستگیری دزدان ادامه داشت چند روز قبل زن جوانی که برای شرکت در مراسم خاکسپاری یکی از اقوامش به بهشت‌زهرا(س) رفته بود، مچ 2 سارق تحت تعقیب را گرفت.

ماجرا از این قرار بود که وی آن روز زنی را دید که دستش را داخل کیف یکی از اقوامش کرده و گوشی وی را به سرقت برد. زن جوان با دیدن این صحنه شروع به داد و فریاد کرد و در این شرایط سارق جیب‌بر و همدستش توسط مردم دستگیر شدند.

با حضور ماموران 3 گوشی مسروقه از دزدان دستگیر شده کشف شد و آنها به اداره پلیس منتقل شدند. سارقان که خواهر هستند در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی اعتراف کردند و یکی از آنها گفت: چند سال قبل ازدواج کردم، اما خبر نداشتم شوهرم سارق و خلافکار است. شوهرم چند باری به زندان افتاد و از طرفی هم معتاد به مواد ‌مخدر شد. او به من آموزش سرقت داد تا بتوانم برای خودم درآمدی کسب کنم. من هم به خواهرم آموزش سرقت دادم و سرقت‌های ما شروع شد تا اینکه دستگیر شدیم.
این دو خواهر پس از اعتراف به جیب‌بری‌های سریالی بازداشت شدند و تحقیقات تکمیلی از آنها زیرنظر بازپرس شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت ادامه دارد.

23302

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان