کمیاب‌ترین هیوندای جهان / عکس

پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و شایعات، سرانجام هیوندای از برنامه‌های خود برای تولید خودرو اسپرت و هیدروژنی‌اش رونمایی کرد.

کمیاب‌ترین هیوندای جهان / عکس

به گزارش خبرآنلاین، هیوندای N ویژن 74 یکی از 21 مدل خودرو جدید هیوندای است که با پیشرانه‌های نوین ساخته می‌شوند و تا سال 2030 وارد بازار خواهند شد. هیوندای این خبر را در مراسم سالانه روز مدیرعامل و روز سرمایه‌گذار این شرکت منتشر کرد. به گفته هیوندای، مدل N Vision 74 یکی از خودروهای اسپرت و الکتریکی این شرکت در آینده خواهد بود.

بر اساس گزارش دیجیاتو، هنوز مشخص نیست که هیوندای N Vision 74 از چه پیشرانه‌ای بهره خواهد برد. این خودرو مدتی پیش به عنوان یک مدل مفهومی معرفی شد که از سلول سوختی هیدروژنی با قدرت 671 اسب‌بخار استفاده می‌کرد. معلوم نیست که آیا هیوندای این سلول سوختی قدرتمند را برای N ویژن 74 حفظ می‌کند یا آن‌که پیشرانه تمام الکتریکی را جایگزین آن خواهد کرد. با این حال اکثر خبرنگاران بین‌المللی اعتقاد دارند که هیوندای N Vision 74، یک خودرو اسپرت و هیدروژنی خواهد بود.

هیوندای N ویژن 74 یک مدل تولید محدود است

هیوندای مدل N Vision 74 را در تعداد محدود به تولید خواهد رساند. در واقع تنها 100 دستگاه از این خودرو تولید می‌شود که 70 دستگاه آن برای استفاده عمومی و 30 دستگاه برای استفاده در پیست مسابقه خواهند بود. در صورتی که برنامه تولید N ویژن 74 تا این حد کوچک باشد، استفاده از پیشرانه هیدروژنی برای این خودرو به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود و فشار چندانی به خط تولید هیوندای وارد نمی‌شود.

متفاوت‌ترین و کمیاب‌ترین هیوندای جهان / عکس

خبرگزاری‌های کره‌ای همچون بلاگ خودرویی کره (Korean Car Blog) تخمین‌های متفاوتی را از قدرت هیوندای N ویژن 74 ارائه کرده‌اند. در یک تخمین، این خودرو از پیشرانه هیدروژنی و دو موتور الکتریکی استفاده می‌کند که حداکثر راندمان آن 800 اسب‌بخار است. در تخمین دیگر، این مجموعه 775 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند. به راحتی می‌توان حدس زد که این خودرو بسیار سریع خواهد بود.

متفاوت‌ترین و کمیاب‌ترین هیوندای جهان / عکس

هیوندای جزئیاتی در مورد عرضه مدل N Vision 74 منتشر نکرده است، به جز آن‌که این خودرو قبل از سال 2030 به بازار عرضه خواهد شد. تولید این خودرو براساس پیش‌بینی رسانه‌های کره‌ای در سال 2026 آغاز می‌شود. هیوندای هم‌اکنون در حال توسعه مدل N Vision 74 در مرکز توسعه نامیانگ این شرکت است. تا زمانی که نمونه‌های اولیه این خودرو با پوشش استتار در جاده‌ها مشاهده نشوند، توسعه این خودرو همچنان در مراحل اولیه خود قرار دارد.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان