واژگونی وانت مزدا با یک کشته و سه مجروح در الموت

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: واژگونی یک دستگاه وانت مزدا در روستای "پر رود" الموت غربی منجر به جان باختن یک نفر و مجروحیت ۳نفر شد.

واژگونی وانت مزدا با یک کشته و سه مجروح در الموت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سرهنگ فرهاد ذاکری منش، رئیس پلیس راه استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت مزدا در حوالی روستای "پر رود" الموت غربی، بلافاصله عوامل انتظامی و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با حضور ماموران مشخص شد خودرو وانت مزدا با یک سرنشین در قسمت کابین و 2 سرنشین دیگر در قسمت بار خودرو در حال تردد بوده و به دلیل نامعلومی واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه 2 سرنشین حاضر در قسمت بار خودرو، فرزندان راننده بوده و در اثر واژگونی به بیرون پرتاب شده اند، افزود: متاسفانه یکی از فرزندان در اثر شدت جراحات وارده حین انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داد و سایر مجروحان توسط کادر درمان در حال مداوا می باشند.

سرهنگ ذاکری منش با تاکید بر بی احتیاطی راننده خودرو و عدم توجه وی به هشدارهای پلیسی مبنی بر ممنوعیت سوار کردن سرنشین در قسمت بار خودرو، گفت: متاسفانه در محورهای روستایی به ویژه در فصول برداشت میوه و محصولات کشاورزی به دلایلی چون روزمرگی و عدم توجه به نکات ایمنی، شاهد تردد تعداد قابل توجهی از خودروهای باری می باشیم.

وی افزود: خودروهای باری متاسفانه اغلب اقدام به سوار کردن سرنشین در قسمت باری خودرو می کنند و این درحالیست که با بروز کوچکترین حادثه صدمات جبران ناپذیری برای آن ها اتفاق خواهد افتاد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان