پیشنهاد استقلال به پرافتخارترین سرمربی ایران

بعد از طرح شایعات مختلف، حالا پیشنهادی همکاری با باشگاه استقلال رسماً به‌دست مرضیه جعفری رسیده و او در معرض اتخاذ یک تصمیم مهم قرار گرفته است.

پیشنهاد استقلال به پرافتخارترین سرمربی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خاتون بم که پیشتر با عنوان شهرداری بم در رقابت‌های باشگاهی فوتبال زنان حضور پیدا می‌کرد، عملکردی خیره‌کننده را از خود در تاریخ باشگاهی فوتبال زنان ایران به جای گذاشته است؛ به‌طوری‌که در طول 16 دوره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر، خاتون (شهرداری) بم توانسته 10 عنوان قهرمانی را از آن خود کند که اتفاق ویژه، کسب هر 10 عنوان قهرمانی با هدایت مرضیه جعفری است تا این سرمربی 42 ساله به پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران تبدیل شود.

از 10 قهرمانی در لیگ برتر تا تاریخ‌سازی جعفری با خاتون در آسیا

به گزارش فوتبال 360، جعفری نه‌تنها توانسته در عرصه رقابت‌های داخلی همراه با تیم خاتون بدرخشد و 10 عنوان قهرمانی را به‌دست آورد، بلکه آخرین دستاورد او همراه تیم بمی‌ها در نخستین دوره لیگ قهرمانان زنان آسیا بود؛ جایی‌که شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون موفق شدند برابر تیم‌های آرتی‌سی بوتان و کیچه هنگ‌کنگ پیروز شوند و به اولین تیم تاریخ فوتبال زنان ایران تبدیل شدند که توانست به مرحله گروهی لیگ قهرمانان زنان آسیا راه پیدا کند و جزو 12 تیم برتر این رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

پیشنهاد رسمی همکاری استقلال به دست جعفری رسید

مرضیه جعفری که به تازگی همراه کاروان تیم خاتون به ایران بازگشته، حالا برای ادامه همکاری با تیم بمی مردد است؛ آن‌هم در حالی‌که یک پیشنهاد مهم و البته وسوسه‌کننده روی میز این سرمربی باتجربه قرار گرفته است. جعفری که در سالیان گذشته در مصاحبه‌های خود بارها علاقه‌اش به استقلال را پنهان نکرده بود، عملکردش موردتوجه مدیران این باشگاه قرار گرفته و بعد از طرح شایعات مختلف، حالا پیشنهادی رسمی همکاری با آبی‌پوشان پایتخت به مرضیه جعفری رسیده است.

در انتظار نشست سرنوشت‌ساز سرمربی تاریخ‌ساز با استقلالی‌ها

استقلالی‌ها بعد از الزامات به‌وجود آمده از سوی فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا، به دنبال تیمداری در فوتبال زنان هستند و در حالی‌که هنوز رسماً سطح حضور آبی‌ها در فوتبال باشگاهی زنان (لیگ برتر، لیگ دسته اول و یا لیگ دسته دوم) مشخص نشده، مدیران باشگاه مذاکرات رسمی خود با مرضیه جعفری را آغاز کرده‌اند و خواهان همکاری با این سرمربی باتجربه شده‌اند؛ آن‌هم در حالی‌که گفته می‌شود احتمالاً طرفین در هفته آینده پای میز مذاکره هم خواهند نشست!

آبی‌ها به دنبال کشیدن چاشنی بمب در فوتبال زنان!

جعفری در سالیان گذشته در لیگ برتر تیمداری کرده و در صورت تیمداری استقلال در لیگ برتر فوتبال زنان، احتمال حضور او روی نیمکت آبی‌ها دور از ذهن نیست اما اگر مدیران این باشگاه بخواهند در لیگ دسته اول یا لیگ دسته دوم کار خود را پیش ببرند، احتمالاً مُدل همکاری جعفری با استقلالی‌ها متفاوت خواهد بود؛ به‌طوری‌که به نظر می‌رسد او در نقش مشاور و یا مدیر فنی کارش را پیش می‌برد و بعید به نظر می‌رسد که این سرمربی باتجربه بخواهد بعد از نزدیک به 2 دهه فعالیت در لیگ برتر، در لیگ دسته دوم مشغول به فعالیت شود! با این وجود، باید منتظر جلسه هفته آینده باشگاه استقلال با مرضیه جعفری ماند و دید که سرانجام مذاکرات طرفین به کجا خواهد رسید و آیا یکی از جذاب‌ترین نقل‌وانتقالات تاریخ فوتبال باشگاهی زنان ایران با حضور مرضیه جعفری روی نیمکت استقلال رقم می‌خورد یا خیر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان