انتقاد تند یک امام جمعه از نمایندگان مجلس؛ زد و بندهای سیاسی را کنار بگذارید/ در عزل و نصب‌ها دخالت نکنید

نماینده ولی فقیه در گیلان با انتقاد از بی‌توجهی برخی از مسئولان در رسیدگی به بخش‌های مختلف استان گفت: مسئولان به ویژه نمایندگان زدوبندهای سیاسی را کنار بگذارند و در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند.

انتقاد تند یک امام جمعه از نمایندگان مجلس؛ زد و بندهای سیاسی را کنار بگذارید/ در عزل و نصب‌ها دخالت نکنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم شهادت و گرامیداشت یادواره شهدای والامقام بقعه آقا سیدشریف شهرستان رشت با بیان اینکه همه ما مفتخریم که بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام در کشور قرار دارد، اظهار کرد: هیچ چیز بهتر از اخلاق خوش در زندگی نیست زیرا، اخلاق خوش موجب آرامش روح و روان در زندگی انسان است.

بنابر گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه از منظر امام رضا علیه السلام، قناعت، بهترین ثروت برای انسان محسوب می‌شود، گفت: انسان‌هایی که در زندگی قناعت پیشه می‌کنند؛ همیشه در آسودگی به سر می‌برند و هرگز دست نیاز به سوی کسی دراز نمی‌کنند، اما افرادی که تدبیر لازم برای زندگی را ندارند؛ همیشه دست نیاز به سوی دیگران دراز می‌کنند؛ که پسندیده نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه قطعاً فرهنگ غنی پاسداشت شهدا به نسل‌های آینده انتقال پیدا خواهد کرد، افزود: مردم از افراد مغرور و خودبین بیزار هستند و انسان نباید با داشته‌های خود به دیگران فخر بفروشد.

فلاحتی با بیان اینکه نبود ایمان موجب فساد در جامعه می‌شود، گفت: اگر ما انسان‌ها یکدیگر را به خوبی و نیکی دعوت کنیم به سلامت جامعه کمک کرده‌ایم و مبارزه با فساد نیز از دیگر راهکارهای اصلاح جامعه است که باید از مسئولان مطالبه کرد.

به گفته وی، ایثار و گذشت جوانان ما موجب عزت سربلندی میهن اسلامی‌مان در جهان شده و از این روست که دشمن تحمل این مسئله را ندارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با انتقاد از بی‌توجهی برخی از مسئولان در رسیدگی به بخش‌های مختلف استان بیان کرد: مسئولان به ویژه نمایندگان زدوبندهای سیاسی را کنار بگذارند و در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند.

فلاحتی با بیان اینکه ما باید ایثار، گذشت، نظام‌مندی و عقلانیت را در مدیریت استان ایجاد کنیم، افزود: برای رسیدن به تمدن اسلامی به مسئولان خدمتگزار نیازمندیم و متاسفانه زدوبندهای سیاسی عامل و باعث عقب ماندگی استان گیلان شده است.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان