خبر مهم درباره گوشی اقتصادی آیفون

گوشی اقتصادی اپل که هر چهارسال یکبار، در فضل بهار عرضه می‌شد، امسال زودتر از آنچه گفته شده بود، عرضه خواهد شد.

خبر مهم درباره گوشی اقتصادی آیفون

تینا مزدکی: آیفون SE برای اولین بار در سال 2016 معرفی شد این گوشی درست شبیه آیفون5S  بود اما چهارسال بعد این گوشی با ظاهری شبیه به آیفون 8 عرضه شد. علاوه بر این آیفون SE معمولاً در بهار معرفی و عرضه می‌شد پیش‌ازاین نیز گفته می‌شد که آیفون SE  در سال 2025 عرضه خواهد شد. . اما آنچه افشاگران معتبر گفته‌اند، حاکی از آن است که این گوشی احتمالاً زودتر ازآنچه پیش‌بینی می‌شد، در رویداد امسال اپل معرفی شود.

تجربه نرم‌افزاری ساده‌تر

آیفون SE برخلاف سایر گوشی‌های سری حدید احتمالاً هوش مصنوعی اپل را نخواهد داشت.  اپل معمولاً دسترسی به ویژگی‌های نرم‌افزاری را بر اساس قدرت SoC طبقه‌بندی می‌کند؛ به نظر می‌رسد که چیپست A17 Pro در آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس، پایه‌ای برای هوش اپل است.

بدون در نظر گرفتن رم 8 گیگابایتی گوشی‌های دارای هوش مصنوعی اپل، اینکه اپل بخواهد با بودجه‌ای که سال گذشته برای پرچم‌داران خود گذاشته، گوشی اقتصادی تولید کند، بسیار تعجب‌آور است.

خبر مهم درباره گوشی اقتصادی آیفون
iPhone SE 2016

بااین‌حال، برخی شایعات حاکی از آن است که همان تراشه A16 Bionic به آیفون SE 4 راه پیدا خواهد کرد، بنابراین هنوز مشخص نیست که اپل دقیقاً چه در سر دارد. مدل‌های قبلی آیفون SE به طراحی‌ها و ویژگی‌های سخت‌افزاری گذشته مانند دکمه هوم و Touch ID پایبند بودند، اما مدل بعدی احتمالاً شبیه به آیفون 14 خواهد بود، بااین‌حال ممکن است اپل به‌جای تغییرات ظاهری به فکر نرم‌افزاری ساده‌تر باشد.

همان‌طور که تولیدکنندگانی مانند اپل، گوگل و سامسونگ در حال حاضر بر روی هوش مصنوعی تمرکز می‌کنند، این موضوع بحث‌برانگیز و یک فناوری جدید باقی‌مانده است، بنابراین ممکن است طرفداران و کسانی که دانش فنی کمتری دارند، ترجیح دهند که این گوشی نسخه ساده‌تر ios  را اجرا کند. البته تمام این گفته‌ها بر اساس شایعات است، حتی مشخص نیست که اپل دقیقاً کجا و جه زمانی می‌خواهد از آیفون SE جدید رونمایی کند.

خبر مهم درباره گوشی اقتصادی آیفون
iPhone SE 2020

قوی‌ترین توجیه برای عرضه زودهنگام آیفون SE، تمایل به یکپارچگی در سری آیفون است. انتظار می‌رود وقتی اپل هفته آینده سری آیفون 16 را معرفی کند، چیزهای بیشتری در مورد هوش اپل بشنویم، زیرا پیش‌بینی می‌شود که هر چهار مدل مورد انتظار امسال دارای هوش مصنوعی باشند.

ازآنجای که اپل به‌محض معرفی آیفون‌های نسل جدید، تولید آیفون‌های پرو نسل قبل را متوقف می‌کند و طرفداران اپل باید این نسخه‌ها را دست‌دوم بخرند، احتمالاً آیفون SE مجهز به هوش مصنوعی، گزینه مناسبی باشد. بااین‌حال، همه این‌ها کاملاً حدس و گمان هستند.

منبع: techradar

58323

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان