تکنیک نانو بلیدینگ ابرو و مزایا و معایب آن

استفاده از تکنیک نانو بلیدینگ ابرو و ترسیم خطوط ظریف با دقت بالا موجب می شود، تا نتیجه کار بسیار طبیعی و زیبا باشد، مهارت متخصص در این زمینه می تواند، تغییرات مثبت بسیاری به همراه داشته باشد، زیرا تلفیق مهارت و دقت و تکنیک های جدید راهی برای رفع ایرادات و افزودن تغییرات مطلوب است.

تکنیک نانو بلیدینگ ابرو و مزایا و معایب آن

در سال های اخیر تکنیک های زیبایی متفاوتی برای زیبا سازی ابرو شناخته می شود، یکی از متد های جدید تکنیک نانو بلیدینگ ابرو است، شایان ذکر می باشد، که نانو بیلدینگ نسخه دقیق تر میکروبلیدینگ است. در این روش متخصص با استفاده از ابزار خاصی که دارای سوزن بسیار ظریف می باشد، رنگدانه ها را به پوست ابرو وارد می کند، که مشابه خالکوبی می باشد، این سوزن ها انعطاف پذیر و به نازکی ابرو می باشند.

رایج ترین سوزن های مورد استفاده در این روش دارای قطر 0.18 میلیمتر هستند، اندازه این سوزن ها موجب شده است، برخی از افراد این روش را ابرو نانوی سه بعدی بدانند، زیرا ظاهر ابرو در این روش تفاوت چندانی با موی واقعی ندارد.

تکنیک نانو بلیدینگ ابرو

استفاده از نانو بیلدینگ برای ابرو های کم پشت و نازک کاربرد دارد، با استفاده از این روش ابرو ها پرپشت تر و خوش حالت تر از پیش جلوه خواهند کرد. این روش شامل استفاده از جوهر رنگدانه و یک سوزن فوق العاده ظریف برای ایجاد ضربه های تاتو مانند مو است. این ضربه ها شبیه مو های طبیعی به نظر خواهند رسید و شکل ابرو را اصلاح خواهند کرد.

کمترین نیاز به ترمیم در تکنیک استفاده از نانو بلیدینگ ابرو

ابرو یکی از اصلی ترین عناصر تاثیر گذار در زیبایی چهره اشخاص به شمار می رود، تغییر در ابرو می تواند، چهره را کاملا متفاوت از قبل نشان دهد، به همین جهت یکی از دقیق ترین و محبوب ترین متد هایی که برای ایجاد زیبایی ابرو در نظر گرفته شده است، نانو بلیدینگ می باشد.

نانو بلیدینگ یک شاخه پیشرفته از میکروبلیدینگ به شمار می رود، که در آن از دستگاه های دقیق و مدرن نانو به صورت دائم یا نیمه دائم، هاشور و سایه روشن استفاده می شود. با استفاده از دقت بیشتر در این روش ظاهر ابرو ها طبیعی تر خواهد بود و فشار کمتری بر پوست وارد می شود، که نتیجه آن درد و خونریزی بسیار کم نسبت به سایر روش ها است.

با استفاده از تکنیک نانو بلیدینگ ابرو می توانید، تاثیرات مطلوبی در رفع ایرادان ابرو و ایجاد ظاهری زیبا داشته باشید، همچنین این روش دوام طولانی مدتی دارد و در کنار آن پوست کمترین صدمه را متحمل می شود، بنابراین استفاده از این روش یکی از بهترین گزینه ها برای ایجاد ظاهری طبیعی و بدون نیاز به تکرار مجدد و ترمیم می باشد.

ماندگاری

برای اطلاع از ماندگاری نانو بلیدینگ باید گفت، ماندگاری این روش به فاکتور هایی چون پوست و سبک زندگی فرد باز می گردد، به طور معمول ماندگاری این روش 2 تا 2.5 سال است. استفاده از این روش برای پوست های چرب بهتر است، زیرا با پوست چرب سازگاری بیشتری دارد و افراد دارای پوست با منافذ بزرگ نیز کاندید مناسبی برای استفاده از این روش می باشند.

آشنایی با روش نانو بلیدینگ ابرو

بعد از استفاده از این روش به شش هفته زمان نیاز است، تا ابرو ها التیام پیدا کنند، با این وجود قرمزی، تورم و خارش در روش نانو میکرو بلیدینگ، کمتر از روش های دیگر خواهد بود، همچنین علائم تا ده روز به به جا خواهند ماند. نگاهی به روش های ترمیم ابرو و مزایای آن ها می تواند، اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیارتان قرار دهد.

مراقبت های بعد از نانو بلیدینگ

مراقبت های بعد از انجام تکنیک نانو بلیدینگ ابرو مشابه با سایر تکنیک ها تاتو می باشد، در این روش رنگدانه ها به زیر پوست تزریق می شوند، بنابراین دوران نقاهت کوتاه می باشد، ریزش رنگ و پوسته پوسته شدن در روز های ابتدایی امر عادی تلقی می شود و بخشی از روند بهبود تاتو ابرو است.

در سایر روش ها دیگر تاتو چون نانو بلید، هاشور ابرو، تاتو خط چشم و رژ لب نیز ریزش رنگ در روز های ابتدایی امری عادی است. به همین جهت نیاز نیست، نگرانی در این زمینه داشته باشید، زیرا همین طور که گفته شد، ریزش رنگ در تاتو یک روند طبیعی می باشد. تا سه روز بعد از انجام این روش از شستن ابرو ها اجتناب کنید و برای تمیز کردن صورت به غیر از نواحی ابرو نیز از دستمال مرطوب استفاده شود.

مزایا نانو بلیدینگ

تکنیک نانو بلیدینگ ابرو یکی از روش های زیبایی می باشد، که دارای مزایای بسیاری نسبت به سایر روش ها است. یکی از مهمترین مزیت هایی که باید به آن اشاره کرد، درد و خونریزی بسیار کم می باشد و دلیل آن استفاده و بکارگیری سوزن های بسیار ظریف و دقیق است.

این سوزن ها رنگدانه ها را با بالاترین دقت به زیر پوست منتقل می کنند، درنتیجه ابرو بسیار طبیعی به نظر خواهد رسید، علاوه بر این پوست کمترین آسیب را می بیند و تار های کشیده شده در ابرو دقیقا شبیه به تار های طبیعی خواهند بود، به ویژه اگر توسط یک فرد متخصص انجام شود. مزایای استفاده از این روش به صورت خلاصه در ادامه ذکر شده است.

ایجاد حالت طبیعی و پر در ابرو با نانو بلیدینگ ابرو

  • استفاده از روش غیر تهاجمی
  • کمترین میزان درد و خونریزی
  • طراحی نچرال و طبیعی ابرو
  • نیاز کم به ترمیم
  • پیشگیری از آسیب به پوست و سایر عوارض احتمالی
  • تکنیک مناسب برای افراد دارای بیماری زمینه ای

معایب

استفاده از این روش با مزایای بسیاری همراه است، اما لازم است، تا تمام جوانب سنجیده شود، و با آگاهی کامل به انجام آن اقدام شود. بنابراین توجه به معایب نیز امری ضروری است. یکی از معایب این روش استفاده از رنگ ها و مواد شیمیایی می باشد، واکنش های آلرژیک به رنگ های مورد استفاده می تواند، یکی از شایع ترین عوارض استفاده از این روش باشد.

برای انجام این روش ها لازم است، حتما به مراکز معتبر و بهداشتی مراجعه شود، زیرا در صورت عدم رعایت بهداشت احتمال انتقال بیماری هایی چون هپاتیت و حتی HIV وجود دارد. علاوه بر این در صورت عدم وجود تخصص و ورود بیش از اندازه سوزن به پوست ممکن است، آسیب هایی برای فرد در پی داشته باشد، در موارد نادر ممکن است، اختلالات عصبی در ناحیه مورد درمان روی دهد.

روش انجام

تکنیک نانو بلیدینگ ابرو فرایندی دقیق برای ایجاد ظاهری طبیعی و زیبا در ابرو می باشد و در پرپشت نشان دادن ابرو بسیار موثر است، استفاده از تکنیک های پیشرفته توسط متخصصین و ابزار های دقیق و سوزن های ظریف همگی موجب می شوند، تا رنگدانه ها با نهایت دقیق به زیر پوست ابرو منتقل شوند، هر چند این روش شباهت بسیاری به تاتو دارد، اما باید گفت دقت و ظرافت مورد استفاده در نانو بلیدینگ بسیار بیشتر از تاتو می باشد.

تکنیک نانو بلیدینگ ابرو و معایب آن

پیش از شروع به استفاده از این تکنیک، متخصص از شما درخواست می کند، یک روز قبل، تست پچ انجام دهید، تا از عدم وجود حساسیت به رنگ های مورد استفاده در این روش اطمینان حاصل شود. در مرحله بعد که جلسه مشاوره می باشد، در رابطه با مدل دلخواه و مورد نظر ابرو صحبت می شود و پس از آن متخصص با استفاده از مداد، مدل مد نظر و نهایی را روی ابرو های شما طراحی می کند.

انجام فرایند نانو بلیدینگ تقریبا دو تا سه ساعت زمان نیاز دارد. پس از انجام این روش احتمال دارد، در چند روز اول تار های ابرو ایجاد شده پر رنگ تر از حالت عادی به نظر برسند، اما نیازی به نگرانی نیست و پس از مدتی به تدریج رنگ طبیعی خود را به دست می آورند. علاوه بر این پر کردن ابرو های خالی با چند راهکار خانگی و کاربردی می تواند، در رفع کم پشتی ابرو و ایجاد ظاهری زیبا موثر باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان