حضور آهن پرایس در نمایشگاه ساختمان ۱۴۰۳

آهن پرایس نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی عرصه صنعت فولاد و ساختمان با هدف عرضه محصولات فولادی آلیاژی و انواع آهن آلات و خدمات تکمیلی در این رویداد حضور دارد.

در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان که از تاریخ 8 تا 11 شهریور 1403 برگزار می‌شود، شرکت آهن پرایس بار دیگر با حضور پررنگ خود، توانمندی‌ها و نوآوری‌های خود را در صنعت ساختمان به نمایش گذاشته است. این رویداد چهار روزه که هر ساله با حضور بیش از 800 شرکت داخلی و 200 شرکت خارجی برگزار می‌شود، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای صنعت ساختمان در کشور شناخته می‌شود.

آهن پرایس نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی عرصه صنعت فولاد و ساختمان با هدف عرضه محصولات فولادی آلیاژی و انواع آهن آلات و خدمات تکمیلی در این رویداد حضور دارد.

حضور آهن پرایس در نمایشگاه ساختمان 1403

هدف آهن پرایس از حضور در نمایشگاه ساختمان

  • آهن پرایس با شرکت در این نمایشگاه با ایجاد فضای رقابتی سالم و محیطی برای تعامل با مشتریان، فعالان صنعت ساختمان و شرکت‌های خارجی، به دنبال گسترش شبکه ارتباطی خود و ایجاد فرصت‌های همکاری جدید است.
  • همچنین با ارائه مشاوره‌های تخصصی و پاسخگویی به پرسش‌های بازدیدکنندگان، به دنبال تأمین نیازهای مخاطبان و مشتریان خود است.
  • معرفی مهمترین محصولات و خدمات آهن پرایس از جمله خدمات فلزی، خدمات آزمایشگاهی، خدمات تکمیلی، انواع آهن آلات ساختمانی، صنعتی و فولادهای آلیاژی به بازدیدکنندگان و مشتریان خود، از دیگر اهداف شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان است.
  • مضاف بر این ایجاد فرصت تعامل با مشتریان، شرکای تجاری و سایر فعالان صنعت ساختمان که بستری برای جلب اطمینان و اعتماد پایدار و بلندمدت است، از مهمترین اهداف آهن پرایس برای شرکت در بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان است.

دعوت به بازدید از غرفه آهن پرایس

برگزاری این نمایشگاه که از 8 شهریور ماه آغاز شده تا روز یکشنبه 11 شهریور ادامه دارد و آهن پرایس از ساعت 8 صبح تا 15 بعد از ظهر میزبان حضور بازدیدکنندگان عزیز در سالن 18 غرفه 1801 است. تصوریر زیر راهنمای شما تا غرفه آهن پرایس خواهد بود:

حضور آهن پرایس در نمایشگاه ساختمان 1403

طبق برآورد کارشناسان و فعالان این حوزه، صنعت ساختمان در سال‌های اخیر دچار رکود عمیقی است؛ در این میان، مدیران و فعالان این صنعت تلاش می‌کنند تا با تحلیل دقیق شرایط موجود و پیش‌بینی روندهای آتی، بهترین تصمیمات را اتخاذ نمایند. در همین راستا، خبرگزاری مشرق نیوز در خلال سومین روز برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان، با علی راد متین مدیر شرکت آهن پرایس، گفت‌وگویی انجام داده است تا به بررسی وضعیت فعلی بازار آهن و پیش‌بینی‌های وی برای آینده این بازار بپردازد.

حضور آهن پرایس در نمایشگاه ساختمان 1403

  • علی راد متین مدیر شرکت آهن پرایس درباره وضعیت فعلی بازار آهن اظهار کرد: در حال حاضر به واسطه رکودی که در صنعت ساختمان وجود دارد بازار در فاز رکود است، همچنین به دلیل نبود نقدینگی و سیاست‌های انقباضی پول کلیه بازارها در فاز رکود هستند که بازار آهن هم از این قاعده مستثنا نیست.
  • وی دو عامل مهم را در پیش‌بینی وضعیت بازار در نیمه دوم سال مؤثر دانست و افزود: دو عامل وجود دارد که ممکن است در وضعیت بازار آهن تاثیرگذار باشد، عامل نخست افزایش قیمت حامل‌های انرژی و بنزین است، به واسطه سوبسیدی که دولت می‌دهد و کسری بودجه‌ای که دولت دارد، تخصیص سوبسید خارج از توان آن است، به واسطه همین به احتمال بسیار زیاد در نیمه دوم سال شاهد افزایش قیمت حامل‌های انرژی و بنزین خواهیم بود که خود محرکی برای بازار آهن و افزایش قیمت‌ها به شمار می‌رود.

عامل بعدی انتخابات آمریکاست که احتمال دارد درصورت پیروزی آقای ترامپ از حزب جمهوری‌خواه و افزایش قیمت دلار، تحرکی در بازار آهن ایجاد شود.

  • راد میتن در ادامه بیان کرد: مضاف بر این با رفع محدودیت انرژی و کاهش قطعی‌های برق در نیمه دوم سال و بهبود وضعیت صادرات که در مقایسه با ایام مشابه سال گذشته کاهش 18 درصدی داشته است، احتمال رونق بازار آهن وجود دارد.
  • وی در پایان از تبعات و تأثیرات رکود فعلی بازار بر فعالیت مجموعه خود افزود: در زمینه تأثیر رکود باید گفت ما نیز حلقه‌ای از زنجیره صنعت ساختمان هستیم و به واسطه رکود کلی که در این صنعت حاکم است، فعالیت ما نیز تحت تأثیر قرار گرفته است و شرایط مانند سال‌های گذشته نیست. با این حال مجموعه آهن پرایس تلاش کرده با تدوین استراتژی‌های جدید و نوآورانه به نوعی از شرایط و ظرفیت‌های موجود بهره‌وری بیشتری داشته باشد.

این رکود به هر حال تاکنون ادامه داشته منتها چشم‌انداز ما این است که با یکسری متغیرهای سیاسی، اتفاقات و تصمیم‌گیری‌های کلان ممکن است در نیمه دوم سال این وضعیت تغییر کند و شاهد رونق نسبی بازار آهن باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان