کمپین آخر تابستان اتاقک با نام قرعه‌گردون از ۱۰ شهریور شروع شد!

در کمپین قرعه گردون هم بازی کن هم جایزه ببر. از پلی استیشن تا گوشی های ZFOLD ۵

کمپین آخر تابستان اتاقک با نام قرعه‌گردون از 10 شهریور شروع شد!

سفر را که دوست داشته باشید و اهل بازی و جایزه هم باشید، از پیشنهاد ما حسابی استقبال می‌کنید. با اتاقک در سفر به نقاط مختلف ایران و حتی ترکیه، اقامتگاه‌ دلخواهتان را رزرو می‌کنید. با قرعه‌کشی‌های جذاب آن مانند قرعه‌گردون هم فرصت دریافت جایزه‌های مختلف از جدیدترین گوشی‌های بازار تا کدهای تخفیف را پیدا می‌کنید. پس با اتاقک باید منتظر دو اتفاق جالب باشید؛ هم راحت و بی‌دغدغه سفر می‌کنید و هم جایزه می‌گیرید؛ آن هم جوایز میلیونی و ارزنده. می‌خواهید بیشتر بدانید؟ با ما همراه باشید.

جایزه و سفر؛ گردونه رو بچرخون و بهترین‌ها رو بِبَر

برای اینکه در کمپین قرعه‌گردون اتاقک بازی کنید و جایزه ببرید، کارتان از ساده هم ساده‌تر است. باید وارد صفحه مسابقه شوید و شماره تلفن همراهتان را وارد کنید تا کد ورود به بازی برایتان ارسال شود. سپس گردونه را بچرخانید و ببینید که کدام‌یک از جایزه‌های رنگارنگ را می‌برید.

 شروع بازی با کلی جایزه و تخفیف

تمام نقاط این گردونه، جایزه‌های جذابی هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. مثلاً:

  • شانس شرکت در قرعه‌کشی PS5
  • شانس شرکت در قرعه‌کشی ZFOLD 5
  • استفاده از تخفیف‌های 5 تا 100درصدی
  • تا 1 میلیون تومان تخفیف برای رزرو از اتاقک

یکی از شانس‌ها هم شانس چرخاندن مجدد گردونه و رسیدن به یکی از گزینه‌های بالا برای شما خواهد بود.

کمپین آخر تابستان اتاقک با نام «قرعه‌گردون» از 10 شهریور شروع شد!

سفر با اتاقک و جایزه‌هایش؛ اقامت پرخاطره، در مقصد دلخواه

سامانه اتاقک، پلتفرمی برای رزرو اقامتگاه‌های مختلف در شهرهای گوناگون در سراسر ایران و ترکیه است. بنا به اینکه دوست دارید، مکان اقامت‌تان ویلا باشد یا خانه، سوئیت باشد یا آپارتمانی معمولی، کلبه جنگلی و ساحلی و…، حق انتخاب دارید. با اجاره ویلا و سوئیت در اتاقک می‌توانید بنا به سلیقه و بودجه موردنظرتان، اقدام به انتخاب محل اقامت‌تان در شهرهای مختلف کنید. روند اجاره اینترنتی ویلا هم در نهایت سادگی پیش می‌رود. این فرایند هم امن و ایمن است. هم مسیر پرداخت هزینه‌ها در کمال امنیت پیش می‌رود و هم اتاقک، تمام مجوزهای قانونی برای ارائه این خدمات را دارد. در نتیجه، جای نگرانی بابت هیچ‌یک از بخش‌های اقامت‌تان در محل‌های مورد نظر پیش نمی‌آید. در کنار همه این‌ها، اتاقک با برگزاری کمیپن‌ و مسابقه‌های مختلف مانند قرعه گردون به شما امکان استفاده از خدماتش را با تخفیف‌های لذت‌بخش می‌دهد. اگر قصد سفرکردن دارید و در تدارک محلی مناسب برای اقامت در سفر هستید، اتاقک را به خاطر داشته باشید. سری هم به گردونه بزنید تا با دست‌های پر و دلی خوش، اقامتگاه موردنظرتان را در اتاقک رزرو کنید.

دوستان را هم خبر کنید؛ شانستان چند برابر می‌شود

با شرکت در قرعه گردون می‌توانید هم جایزه ببرید و هم دوستانتان را از این مسابقه باخبر کنید. هرچقدر که تعداد دوستانی که به گردونه دعوت می‌کنید، بیشتر شود، شانس شما هم بالاتر می‌رود. روند دریافت شانس به این ترتیب است:

  • اگر دوستی که دعوت می‌کنید، در اتاقک حساب کاربری داشته باشد؛ شانس شرکت مجدد در چرخاندن گردونه، یک بار خواهد بود.
  • اگر دوستی که دعوت می‌کنید، در اتاقک حساب کاربری نداشته باشد؛ شانس شرکت مجدد در چرخاندن گردونه، سه بار خواهد بود.

هرچقدر که افراد بیشتری را به بازی دعوت کنید، فرصت جذاب دیگری هم برایتان خلق می‌شود. با بالارفتن تعداد کسانی که از طریق شما به بازی جذب شده‌اند، نامتان در فهرست برترین معرف‌ها نوشته می‌شود. یعنی در دسته کسانی قرار می‌گیرید که دعوت‌کننده برتر هستند و توانسته‌اند دوستان زیادی را به انجام این بازی دعوت و ترغیب کنند. برترین دعوت‌کنندگان به‌ترتیب زیر جوایز مختلفی می‌گیرند:

کمپین آخر تابستان اتاقک با نام «قرعه‌گردون» از 10 شهریور شروع شد!

برای شروع آماده‌اید؟

مسابقه قرعه گردون از 10 شهریورماه 1403 شروع می‌شود و تا پایان آن ادامه دارد. شرکت در قرعه‌کشی را فراموش نکنید و بدانید که با این گردونه بدشانسی معنا ندارد و در هر نقطه‌ای که توقف کند، بالاخره جایزه‌ای جذاب برنده می‌شوید. پس هم خودتان شرکت کنید و هم دوستانتان را دعوت کنید تا شانس‌هایتان بیشتر شود و امکان بردن جوایز «برترین معرف‌»ها را هم به‌دست بیاورید. اتاقک است و ایده‌های تازه برای سفر، تاریخ ده شهریور را هم از یاد نبر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان