حمله امام جمعه بابل به پزشکیان بابت دستور درباره محمد میرموسوی/ مگر گیلان دادستان ندارد که شما بصورت ویژه بررسی کنید؟/ به دنبال فتنه علیه فراجا هستند

روحانی راد با اشاره به این که در روزهای اخیر خط جریانی به دنبال فتنه علیه نیروی انتظامی در کشور به راه افتاده است، از شکستن اقتدار فراجا و کف و سوت زنی برخی از دولتمردان انتقاد کرد.

حمله امام جمعه بابل به پزشکیان بابت دستور درباره محمد میرموسوی/ مگر گیلان دادستان ندارد که شما بصورت ویژه بررسی کنید؟/ به دنبال فتنه علیه فراجا هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی روحانی راد، امام جمعه بابل در خطبه های نماز جمعه این شهر که خبرگزاری رسا امروز آن را منتشر کرده،از دستور رئیس جمهوری بابت تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری جانباختن محمد میرموسوی جوان لاهیجانی در بازداشت پلیس، به تندی انتقاد کرده است.

امام جمعه بابل گفته است: در روزهای اخیر خط جریانی به دنبال فتنه علیه نیروی انتظامی در کشور به راه افتاده است و متاسفیم که(یک مسئول دولتی) محترم هم حرف غیرکارشناسی در خصوص نیروی انتظامی بیان کرده تا عده‌ای از افراد برای او کف و سوت بزنند.

بنابر روایت رسا، وی افزود: شهرستان لاهیجان مگر دادستان و دادگستری ندارد؟ نیروی انتظامی استان گیلان مگر بازرسی ندارد که شما بخواهید به صورت ویژه این قضیه را بررسی کنید؟!

امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: ماه گذشته در همین استان گیلان یک روحانی مظلوم را به قتل رساندند؛ اما صدایی از احدی در نیامد، آن وقت برای فوت یک متهم دستگیر شده در نزاع بدون مشخص شدن جوانب موضوع این طور موضع گیری می‌کنید؟ آیا فقط این شخص شهروند است؟!

روحانی راد بیان داشت: در این زمان بجای حمایت از نیروی انتظامی که در سراسر کشور میدان‌دار امنیت است و اگر زحمات این نیرو نبود خدا می‌داند چه بر سر کشور در می‌آمد، جای شرمساری است که بخواهیم اقتدار آن را بشکنیم.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان