احتمال بازنگری در سیاست‌های هریس درباره اسرائیل/ نقش فیل گوردون چیست؟

واشنگتن پست از احتمال نقش داشتن فیل گوردن در بازنگری در سیاست دولت احتمالی دموکرات آمریکا در قبال رژیم صهیونیستی خبر داد.

احتمال بازنگری در سیاست‌های هریس درباره اسرائیل/ نقش فیل گوردون چیست؟

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه واشنگتن پست گزارش داده است که اگر «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری آینده پیروز شود، «فیل گوردون» مشاور امنیت ملی‌اش ممکن است نقش کلیدی در بازبینی سیاست آمریکا در قبال رژیم صهیونیستی ایفا کند.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، این روزنامه به نقل از منابع آگاه گزارش داده که هریس، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری، ممکن است بازبینی کاملی در سیاست ایالات متحده نسبت به رژیم صهیونیستی انجام دهد.

بر اساس اعلام این منابع، انتظار می‌رود که هریس در صورت پیروزی در رقابت با دونالد ترامپ رقیب جمهوری‌خواه خود در انتخابات، گوردون را به عنوان مشاور امنیت ملی منصوب کند.

واشنگتن پست اشاره کرده که گوردون حتی پیش از آغاز تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه در اواخر اکتبر 2023 نگران بود که استراتژی نظامی این رژیم و همچنین بخش‌های کلیدی از سیاست‌های آمریکا، موفقیت آمیز نباشند.

گوردون از آن بیم دارد که تنها راه رژیم صهیونیستی برای تحقق هدفش در نابودی حماس، تخریب کامل نوار غزه باشد که این اقدام به یک فاجعه انسانی منجر خواهد شد.

بر اساس اظهارات این روزنامه، گوردون متقاعد نشده که ایالات متحده بتواند بر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، تأثیر بگذارد با وجود اینکه پیش از این در مذاکرات سازش میان فلسطین و رژیم صهیونیستی که 10 سال پیش بود با او تعامل داشته است.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان