انتخاب برترین‌های کنکور کدام دانشگاه‌هاست؟/ کدام داوطلب می‌خواهد دانشگاه مشهد درس بخواند؟

برترین‌های کنکور به کدام دانشگاه‌ها می‌روند؟

انتخاب برترین‌های کنکور کدام دانشگاه‌هاست؟/ کدام داوطلب می‌خواهد دانشگاه مشهد درس بخواند؟

به گزارش خبرآنلاین، این روزها اسامی 40 نفر از برترین‌های‌ کنکور سراسری اعلام شده که این افراد پس از عبور از روزهای پراسترس و پرچالش تصمیم خود را برای انتخاب رشته و دانشگاه مورد علاقه خود گرفته‌اند.

روزهای پراسترس و چالش‌برانگیز داوطلبان کنکور سراسری با اعلام نتایج تا حدودی فروکش کرده و اینک دانشجویان دغدغه انتخاب دانشگاه و رشته تحصیلی خود را دارند.البته دغدغه رتبه‌های برتر کنکور نسبت به این موضوع کمتر است و می‌توانند به راحتی رشته و محل تحصیل خود را انتخاب کنند.

سجاد لطفی که ساکن شهر مشهد است و رتبه 3 گروه آزمایشی علوم تجربی را کسب کرده عزم خود را جزم کرده تا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشغول به تحصیل شود.

جواد جلیلیان هم که ساکن کرمانشاه است و حائز رتبه 7 گروه آزمایشی علوم انسای شده رشته حقوق دانشگاه تهران را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرده است.

امیرمحمد محقق دولت‌آبادی که ساکن تهران است و رتبه 2 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی را کسب کرده علاقه شدیدی به دانشگاه صنعتی شریف و ادامه تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر را دارد.

ساغر اسفهبدی هم که رتبه 2 گروه آزمایشی علوم انسانی را کسب کرده و ساکن مشهد است تمایل دارد در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل شود و رشته روانشناسی را انتخاب کند.همچنین فاطمه آتشگر که ساکن قزوین است و به رتبه 5 گروه آزمایشی هنر دست یافته علاقه وافری به سینما دارد و دانشگاه هنر را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرده است.

مهرزاد مشایخی که ساکن تهران است و سومین رتبه از گروه آزمایشی علوم انسانی را کسب کرده عاشق شغل وکالت است و قرار است در دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهد.

سیدعارف خبیری که از شهر بیرجند است و رتبه 4 گروه آزمایشی علوم انسانی را کسب کرده دانشگاه تهران را انتخاب کرده تا بتواند به عنوان وکیل و یک مشاور حقوقی به جامعه خدمت کند.رضاگل‌ بهار هم که ساکن شهر تبریز است و حائز رتبه 8 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شده به کامپیوتر گرایش دارد و دانشگاه شریف را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده است.

فاطمه فاطمی مفرد هم که ساکن تهران است و رتبه 5 گروه آزمایشی علوم انسانی را به خود اختصاص داده روانشناسی دانشگاه تهران را جزو اولویت‌های خود قرار داده است.

مهدی فروتن هم که ساکن تهران است و حائز رتبه 6 گروه آزمایشی علوم انسانی شده است کلاس‌های حقوق دانشگاه‌ تهران را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کرده است.ساغر سجادیه که اهل اصفهان است و رتبه 3 گروه آزمایشی هنر را کسب کرده یک هنرمند است و دانشگاه تهران و حضور در کلاس‌های گرافیک این دانشگاه را برای خود انتخاب کرده است.

و درنهایت احسان رضوی که ساکن تهران است و علاقمند به دانشگاه صنعتی شریف ولی برای انتخاب رشته چندین گزینه مانند مهندسی کامپیوتر، عمران، مکانیک و صنایع را روی میزش قرارداده تا بالاخره در یکی از این رشته‌ها مشغول به تحصیل شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان