پوردهقان: اگر آیفون رجیستر نشود، مجلس وارد می‌شود

پس از وعده وزیر ارتباطات برای گفت‌وگو با وزارت صمت درباره رجیستری گوشی‌های آیفون، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز اعلام کرد: «وزیر ارتباطات به ما قول رجیستری را داده است و ما منتظر اقدام او در این زمینه هستیم.»

پوردهقان: اگر آیفون رجیستر نشود، مجلس وارد می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، مصطفی پوردهقان به عصر ایران گفته است: «مسئله به این کوچکی را آن چنان بزرگ کردیم که مجلس شورای اسلامی باید در مورد موضوع یک گوشی -که موضوع کلانی نیست- تصمیم بگیرد و نظر بدهد.»

او با اشاره به ممنوعیت واردات و فعال‌سازی گوشی‌های آیفون 14 و 15 در کشور گفت: گوشی آیفون یک گوشی همانند سایر گوشی‌هاست و باید مشکل رجیستری‌اش حل شود. سطح مسائل و موضوعات را به قدری پایین نیاوریم که موضوعات کلان، باقی بمانند. موضوعات خرد نباید برجسته شوند و مردم هم گرفتار می شوند. ریجستری گوشی آیفون کار روتینی است که باید انجام شود.»

پوردهقان با این گفته‌ها تأکید کرد: «اگر اتفاقی برای رجیستری گوشی‌های آیفون نیفتد قطعاً مجلس وارد می‌شود. به وزیر ارتباطات هم در جلسه کمیسیون صنایع گفتیم موضوعاتی را که در حد وزارتخانه می‌تواند حل شود با یک قانون و بخشنامه خوب و سیاست‌گذاری خوب حل  کنند و مردم را کمتر آزار دهند.»

این نماینده مجلس ادامه داد: «بخش قابل توجهی از پیامک‌هایی که نمایندگان مجلس هر روز دریافت می‌کنند راجع به همین خواسته‌های مردم است.  نباید ما این مسائل خرد را تبدیل به مسائل کلان و مطالبه کلان مردم کنیم. مردم باید از ما مسائل کلانی چون رشد پایه پولی یا سایر مسائل روابط خارجی را مطالبه کنند نه اینکه موضوع خردی که حق آنها نیز برخورداری از آن است را بخواهند. وقتی دستگاه‌های اجرایی موضوعات خرد را تحریم و تحقیر می‌کنند این اتفاقات می‌افتد.»

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان