پسکوف: آمریکا مستقیماً در جنگ اوکراین مشارکت دارد

سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد که برخلاف اظهارات مداوم مقامات آمریکا، واشنگتن به صورت مستقیم در جنگ اوکراین مشارکت دارد.

پسکوف: آمریکا مستقیماً در جنگ اوکراین مشارکت دارد

به گزارش خبرآنلاین، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد که برخلاف اظهارات مداوم مقامات آمریکا، واشنگتن در جنگ اوکراین مشارکت مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا به صورت مدام به منافع روسیه حمله می‌کند و ده‌هاست که بر کشور روسیه فشار وارد می‌کند گفت که برخلاف اظهارات مقامات آمریکا، واشنگتن به صورت مستقیم در جنگ علیه روسیه مشارکت دارد و مدام تلاش می‌کند سطح تنش‌ها را بالا ببرد.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، در تازه‌ترین تحولات جنگ اوکراین در ادامه حملات پهپادی ارتش اوکراین در عمق خاک روسیه، وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی این کشور دیشب 158 پهپاد مهاجم اوکراینی را در مناطق مختلف رهگیری و منهدم کردند.

هم‌زمان سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو، پایتخت روسیه هم اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی در حومه مسکو موفق شدند دست‌کم 9 پهپاد را سرنگون کردند که در حال حرکت به سمت پایتخت بودند؛ از جمله دو پهپاد در نزدیکی پالایشگاه نفت در منطقه رامنسکی در حومه مسکو سرنگون شد.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از پهپادها هنگام سقوط به اتاق فنی پالایشگاه برخورد کرده و مأموران آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند مدعی شد که در این حادثه هیچ کسی آسیب ندیده و هیچ تهدیدی هم برای فعالیت پالایشگاه ایجاد نشده است.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان