برپایی نمایشگاه آثار بانوان کارآفرین در تبریز/ نهادهای حمایتی سنگ اندازی می کنند!

نخستین نمایشگاه تابستانه آثار بانوان کارآفرین در تبریز برگزار شد.

برپایی نمایشگاه آثار بانوان کارآفرین در تبریز/ نهادهای حمایتی سنگ اندازی می کنند!

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، این‌ نمایشگاه با حضور بانوان خلاق و کارآفرین از صنف های مختلفی همچون شیرینی پزی، پوشاک، خوراکی های رژیمی،کیک پزی، قهوه و... به همت در تالار سبلان تبریز برگزار شد .

مهدیس قربانی نظیف یکی از برگزار کنندگان این رویداد هدف از برپایی نمایشگاه آثار بانوان کارآفرین را نمایش توانمندی های بانوان در عرصه های تولید و اقتصاد و کارآفرینی عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه تلاش شده است خودباوری و نقش آفرینی در عرصه های اجتماعی و اقتصادی را به سایر بانوان این شهر منتقل نمائیم.

وی برپایی این نمایشگاه را گامی مهم در ایجاد تعامل بین بانوان کارآفرین و عموم شهروندان ارزیابی کرد و اظهار داشت: از دیگر اهداف این نمایشگاه آشنایی شهروندان با محصولات و آثار و تولیدات بانوانی است که کسب و کار خود را از طریق اینترنت به فروش گذاشته اند.

قربانی نظیف با بیان اینکه بخشی از درآمد حاصل از این نمایشگاه برای امور خیریه اختصاص پیدا می کند تصریح کرد: از همین رو تمام تلاش خود را کردیم که این رویداد به بهترین صورت برگزار گردد .

این بانوی کارآفرین با اشاره به چالش های اداری موجود بر سر راه عرضه محصولات بانوان کارآفرین گفت: بزرگترین چالش تیم برگزاری این گردهمایی، اخذ مجوز از بخش امور بانوان استانداری بود!

برپایی نمایشگاه آثار بانوان کارآفرین در تبریز/ نهادهای حمایتی سنگ اندازی می کنند!

وی در تشریح این چالش گفت: برخی از مسئولان با وجود ماهیت جایگاه حقوقی خود برای حمایت از بانوان کارآفرین، علی رغم تلاش های بسیار برای جلب رضایت و اعتماد با ایجاد تاخیر در صدور مجوز و عدم حمایت از این رویداد، چالش ها و سختی زیادی برای تیم به وجود آورد .

چالش های بانوان شاغل در منزل

خواهران دریانی ، از جمله شرکت کنندگان این ایونت در صنف شیرینی پزی با بیان اصلی ترین چالش های شغل خود اظهار داشتند: فعالیت بانوان در عرصه های مختلف بسیار حائز اهمیت است ، ما نیز به عنوان عضوی از این جمع ، چالش های اساسی‌مان ، بالا بودن قیمت مواد اولیه است .

دریانی افزود : به دلیل اینکه بانوان کارآفرین مخصوصا آنانی که در منزل مشغول به کار هستند ، نمیتوانند مواد اولیه را به صورت عمده خریداری کنند ، اکثر اوقات با نارضایتی مشتری ها به دلیل بالابودن قیمت تمام شده محصولات مواجه می شوند ، در همین راستا انتظار داریم از سوی ارگان های دولتی حمایتی برای خرید مواد اولیه با قیمت مناسب صورت بگیرد .

گفتنی است بالا بودن قیمت مواد اولیه، کمبود تجهیزات، عدم اعتماد از سوی فعالین اقتصادی و عدم همکاری ادارات دولتی بود از جمله مشکلات مطرح شده از سوی بانوان حاضر در این نمایشگاه بود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان