خرید ۳۰ درصد از گندم کشاورزان توسط تعاون روستایی لرستان

مدیر تعاون روستایی استان لرستان از خرید ۳۰ درصد گندم تضمینی توسط شبکه تحت پوشش این سازمان خبر داد.

خرید 30 درصد از گندم کشاورزان توسط تعاون روستایی لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مدیر تعاون روستایی لرستان خبر داد: حدود 30 درصد از خرید گندم لرستان توسط شبکه تحت پوشش تعاون روستایی استان انجام شده است.

غلامعلی فتحی گفت : شبکه تحت پوشش این سازمان تا تاریخ 5شهریور ماه سال جاری در قالب خرید مباشرتی بالغ بر 160 هزار تن گندم از کشاورزان عزیز در 11 شهرستان را خریداری کرده است.

وی افزود: کل خرید تضمینی گندم توسط شبکه تحت پوشش این سازمان در سال گذشته 128 هزار و 500 تن بود که میزان خرید امسال در مقایسه با سال قبل حدود 20 درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیر تعاون روستایی لرستان با بیان اینکه خرید گندم در استان رو به اتمام است، ادامه داد: تا پایان فصل برداشت گندم در سراسر استان، این سازمان و شبکه تحت پوشش با آمادگی کامل خرید تضمینی گندم را ادامه خواهد داد.

فتحی گفت: تاکنون شبکه تحت پوشش سازمان تعاون روستایی لرستان در شهرستان کوهدشت با خرید 47 هزار و 300 تن بالاترین میزان خرید گندم توسط شبکه تعاونیهای روستایی در استان را داشته و پس از آن به ترتیب شهرستان‌های پلدختر با بیش از 21 هزار و 300 تن، بروجرد 18هزار و 670تن و سلسله با 18هزار و 500تن، قرار می گیرند.

فتحی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از کلیه دست اندرکاران و همکاران اجرایی این طرح گفت: نقش شبکه تعاونی های روستایی لرستان به ویژه از بعد حمل و نگهداری گندم به ویژه در مناطق روستایی با دسترسی محدود و صعب العبور و نیز خرید از کشاورزان خرده مالک قابل توجه می باشد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان