زلزله پسر عارف در ابتدای کار دولت پزشکیان؛ از ژن خوب تا بیماری پدر /فاضلی هم خشم خود را کنترل نکرد /نظرات کاربران خبرآنلاین درباره یک حاشیه سیاسی

کاربران خبرآنلاین، به حضور حمیدرضا عارف، فرزند محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور در یک جلسه رسمی دولتی، واکنش نشان دادند.

زلزله پسر عارف در ابتدای کار دولت پزشکیان؛ از ژن خوب تا بیماری پدر /فاضلی هم خشم خود را کنترل نکرد /نظرات کاربران خبرآنلاین درباره یک حاشیه سیاسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سه شنبه 6 شهریور بود که مراسم تودیع و معارفه وزرای سابق و فعلی صنعت، معدن و تجارت با حضور محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

اما برگزاری این جلسه با اتفاقاتی همراه بود که حالا تبدیل به یک حاشیه پر سروصدا برای دولت چهاردهم تبدیل شده است. در اثنای این مراسم بود که تصویری از حمیدرضا عارف، فرزند محمدرضا عارف در این مراسم دولتی منتشر شد.

این موضوع واکنش های بسیار زیادی را در پی داشت و افراد و چهره های متفاوتی به این موضوع واکنش نشان دادند. به عنوان مثال محمد فاضلی، جامعه شناس و چهره اصلاح‌طلب، با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس، به حضور فرزند محمدرضا عارف در جلسه معارفه وزیر صمت واکنش نشان داد و نوشت: ‏آقای عارف! درباره علت حضور پسرتان در  جلسه رسمی دولتی، خیلی روشن توضیح بدهید. ‏اگر بساط این گونه حضورها - به هر دلیلی - و مداخلات امثال این آقازاده جمع نشود، عاقبتش بی‌آبرویی برای دولت است. امثال من آبرو پیش مردم گرو نگذاشتیم که امثال پسر آقای عارف در متن و حاشیه دولت جولان بدهند.

این موضع گیری فاضلی با واکنش کاربران خبرآنلاین همراه شد.

ژن خوب است دیگه، کاریش نمیشه کرد!

نگاهی به نظرات کاربران، نشان می‌دهد که اکثر واکنش ها نسبت به این موضوع منفی است و کاربران از بروز چنین اتفاقی ناراحت هستند و با کنایه همچین اتفاقی را نتیجه «ژن خوب» می‌دانند!، آنچنان که کاربری نوشته است: «بابا جان ایشون ژن خوبه دیگه نه از یکطرف بلکه از دو طرف !!! الان هم دوباره ژن اش فعال شده با فعال شدن پاپا جان حالا باید دید دوباره کدوم قرارداد جدید رو باید ببنده البته عظما هم تاکید کرد که افراد دست و پا دار به درد میخورن» ویا کاربر دیگری نوشته: «ژن خوب. از این به بعد باید شاهد حضور فرزند و وابستگان آقای پزشکیان در مناصب دولتی باشیم همانطور که در دولت های قبلی شاهد حضور پسر، دختر، برادر، خواهر، داماد، پسرخاله، دختر خاله و..... در پست های دولتی به بهانه های مختلف بوده ایم.»

همچنین کاربر دیگری با مطرح کردن سوالی در واکنش به این اتفاق اظهار داشت: «چرا برای یکبار هم که شده دست این اشخاص را از دولت و ملت کوتاه نمی کنید، تا مردم اعتماد از دست رفته را بدست آورده و پشتیبانی کنند!به عقیده ی شما اگر بطور مثال جنگ شد اینها از شما وکشور دفاع می‌کنند؟» و یا کاربر دیگری نوشته است: «این ژن خوب یعنی پسر عارف ویا امسال این عارفها باید ثابت کنند که چگونه از فرزندان کشور من مضافا فرزندم که فرزندشهیدهست بهترند؟؟»

آقای فاضلی حرفتان درست ولی خودتان هم برای آقای پزشکیان آبرو نگذاشتید!

دسته دیگری از کاربران نیز به اظهارات محمد فاضلی در این خصوص واکنش نشان دادند. به عنوان مثال کاربری مطرح کرده است: «جناب فاضلی گرچه بانظرشما درمورد پسرعارف موافقم ولی خیلی دیگر نیز درایام انتخابات آبروگرو گذاشتند ولی شما دریک مناظره تلویزیونی دردام کارشناس صداسیما افتادید وبه عنوان یک جامعه شناس نتوانستسد خشم خود را کنترل کنید با این که عذرخواهی کردید هنوز هم درعجبم تاابد.»

کاربر دیگری نوشته است: «فارغ از اینکه در جریانات سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب، برخی از افراد شاخص با یکدیگر مشکلی شخصی دارند و برای برخی امور بر هم می‌تازند. اما.... از این شخن صریح و شفاف دکتر فاضل بشدت حمایت و جا دارد بر ایشان احسنت ویژه گفت، که حتی با معاون اول دولت چهاردهم بی پرده سخن از دل مردم گفت و اینگونه مواضع شفاف، نه تنها محبوبیت دولت وفاق ملی را دو چندان می‌کند، پای ژن خوب ها را از هم اکنون قطع می‌کند. امید است در پس پرده نیز ژن‌های خوب در خانه بمانند و آقازاده منزل پدرجان شان باشند.»

کاربر دیگری نیز مطرح کرد: «درود بر شما. احسنت. واقعا حرف حق رو زدی دمت گرم. این نوع حرکت ها واسه وجه ی دولت دکتر پزشکیان خوبیت نداره» و یا کاربر دیگری نوشته است: «حرفت از رانت و پسر و...حق است و قابل ستایش اما اون برخورد شما در اون برنامه فقط باعث ریزش ارا بود نه ابرو گذاشتن برای رای اوری زیادی به خودت مغرور شدی جناب من به شخصه بعد از اون رفتار شما با وجودی که طرفدار دکتر بودم به ایشان رای ندادم و احتمالا با رفتار هایی که تا حالا دیدیم آیند ه این دولت چاله میدونی می شود.»

آقای عارف بیمار است باید همراه داشته باشد!

عده دیگر نیز به توجیه این اتفاق پرداخته و ایرادی در این اتفاق مشاهده نمی‌کنند، به عنوان مثال کاربری نوشته است: «آقای عارف که معاون اول ست نخبه هم هست عیب ندارد پسر ایشون آزاده می تواند هرکاری بکند.» ویا کاربر دیگری نوشته است: «آقای عارف بیمار هستن حتما پسرشون باید همراهشون باشه» کاربری در جواب به این اظهارات نوشت: «کسی که بیمار هست نباید مسئولیت قبول کند» و یا کاربر دیگری نوشته است: «اگه انقدر بیمار هستند بهتر است بنشینند خونه»

یا کاربر دیگری نوشته است: «آقای استاد!!! وقتی یه معاون اول 74 ساله رو میارن سرکار که ده هاس بازنشست شده و فرق معدن با مرکز توریستی رو الانم نه،17سال قبلشم نمیدونست... پسرش باس کنارش باشه که از پله ها و اسانسورها سقوط نکنه پایین...گاها این وسط هم دستوری هم بجای پدرش میده و گاهی بسیار جزئی رانتی هم میبره.»

27219
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان