مجتبی جباری: استقلال به خاطر رفتارهای جواد نکونام دشمن پیدا کرده است!

مجتبی جباری در خصوص اقدامات جواد نکونام در استقلال صحبت کرد.

مجتبی جباری: استقلال به خاطر رفتارهای جواد نکونام دشمن پیدا کرده است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجتبی جباری، ستاره اسبق استقلال در گفتگو با خبرورزشی درباره وضعیت این روزهای استقلال صحبت کرده است:

استقلال را این فصل دنبال کرده اید؟

بازی اول را خیلی خوب ندیدم، بازی دوم را چرا کامل دیدم.

چطور بود؟

استقلال تیم خیلی خوبی دارد. به خاطر برخی رفتارهای جواد نکونام استقلال خیلی دشمن پیدا کرده، طبیعی هم است. نوع رفتارش از نظر خیلی ها آزاردهنده است.

باشگاه استقلال، جواد نکونام جایگاه بالایی در ورزش کشور دارند. جواد نکونام جایگاه ملی و باشگاهی بالایی دارد. من دوست ندارم پشت سر آدم ها صحبت کنم. من از او خواهش می کنم که کمک کند به ماهیت و شخصیت فوتبال و هرآنچه که هست. یک مقدار از محیط و جوی که آنجا است خارج شود و بداند الان چه باشگاهی را دارد.

من به عنوان کسی که سالها در استقلال بازی کردم دوست ندارم تحت هر شرایطی قهرمانی به دست بیاورد. به همین خاطر رفتارش خیلی مهم است از نظرم. مطمئن باشد تیم خیلی خوبی در اختیار دارد. به فنی تیمش برسد. قبل و بعد بازی صحبت نکند، هیچ تاثیری ندارد. نکونام مربی خوبی است، کار می کند، زحمت می کشد اما نیاز دارد رفتارش را یک بازبینی کند. مشاوره های خوبی بگیرد. رفتارش را ببینند و به موقع بگویند کدام رفتارش درست است. تماشاچی فوتبال و طرفدار استقلال فقط آنهایی نیستند که به تمرین می آیند و به استادیوم می روند. خیلی ها هستند که وارد این محیط نمی شوند اما باشگاه استقلال را به خاطر بزرگی و اتفاق های خوبی که درش افتاده دوست دارند.

به نظرم جواد نکونام پارسال به این اعتبار لطمه زد با نوع صحبت کردنش اما امیدوارم امسال این کار را نکند. فراموش کند صحبت را و از نظر فنی کارش را پیش ببرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان