پیشنهاد متفاوت وزیر دولت اصلاحات به مسعود پزشکیان

احمد خرم گفت: پیشنهاد من به ستاد آقای پزشکیان این است که کمیته پا برجا بماند واعضای کمیته بر تصمیمات وزیر، نظرات کارشناسی و مدیریتی بدهند. هر ماه هم گزارشی از عملکرد وزارت‌خانه تهیه کنند و به رییس‌جمهور، معاون اول و وزیر ذی‌ربطش بدهند. در عین حالی که چنین کاری منتقدانه است، موجب حمایت هم می‌شود.

پیشنهاد متفاوت وزیر دولت اصلاحات به مسعود پزشکیان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد خرم، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و وزیر راه دولت اصلاحات، در بخشی از گفت و گوی خود با خبرآنلاین، با اشاره به ریشه انتقادات اخیر اصلاح‌طلبان از دولت چهاردهم، گفت: اینکه مبنای اتفاقی که افتاده چیست، یک بحث است و افرادی که به حرکت جذب شدند، حضور پیدا کردند و معرفی شدند، هم یک بحث دیگر است.

وی ادامه داد: چیزی که می‌خواهم بگویم این است که فرصت برای اصلاح امور، فرصتی طلایی و تکرار نشدنی است و باید خوب از آن بهره‌برداری کرد و نمی‌شود آن را به انتقاد گذراند. آقای پزشکیان هم‌دانشگاهی من بوده و من 50 سال است با او رفاقت دارم، او انسان صادق، زحمت‌کش، باسواد و دلسوزی است و مثل خیلی از مسئولین دیگر اطلاعات اقتصادی‌اش کفایت حل مشکلات را نمی‌کند و باید چند تیم اقتصادی در شاخه‌های مختلف اقتصاد ایشان را یاری کند. این زمینه که باید از متخصصان، کارشناسان و مدیران مجرب استفاده کند در برنامه ایشان مشاهده می شود و از آنان استفاده خواهد کرد.

احمد خرم گفت: من به جای انتقاد کردن ترجیح می‌دهم که پیشنهاد و راهکار برای حل مشکلات بدهم. من پیشنهادی را با شما مطرح می‌کنم که شاید بتواند موثر باشد، همان‌طور که می‌دانید کمیته‌هایی برای انتخاب وزرا تشکیل شد. کمیته‌های راهبردی قبلاً هم بودند، اما وزیر که انتخاب و به وزارت‌خانه معرفی می‌شد، کمیته تعطیل می‌شد، پیشنهاد من به ستاد آقای پزشکیان این است که کمیته پا برجا بماند واعضای کمیته بر تصمیمات وزیر، نظرات کارشناسی و مدیریتی بدهند. هر ماه هم گزارشی از عملکرد وزارت‌خانه تهیه کنند و به رییس‌جمهور، معاون اول و وزیر ذی‌ربطش بدهند. در عین حالی که چنین کاری منتقدانه است، موجب حمایت هم می‌شود.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان