ابطحی: پزشکیان در مورد رفع فیلترینگ دردسر زیادی نخواهد داشت/ همه جناح ها در اپلیکیشن های فیلترشده حضور دارند

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: پزشکیان بیش از این نباید وقتش را صرف رفع موانع کند و باید کار تحقق وعده ها آغاز شود. برای آغاز پیشرفت‌های اقتصادی یکی الی دوتا از اپلیکیشن‌هایی که فیلتر هستند رفع فیلتر شود که در این صورت امید مجددی در جامعه ایجاد خواهد شد.

ابطحی: پزشکیان در مورد رفع فیلترینگ دردسر زیادی نخواهد داشت/ همه جناح ها در اپلیکیشن های فیلترشده حضور دارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با تحقق برخی وعده های مهم پزشکیان مانند رفع فیلترینگ گفت: پزشکیان هنوز برخی وزرا را به شکل کامل معارفه نکرده و باید به او زمان بدهیم اما می دانم برای تحقق برخی وعده ها باید خیلی تلاش کند و سنگ اندازی زیاد خواهد بود. در مورد فیلترینگ بارها پیشنهاد دادم مخالفین به فرامین رهبری توجه کنند؛ صحبت های رهبری دلالت بر  قانونمند کردن اینترنت دارد و امر فیلترینگ از اساس ضد قانون است.

بنابرآنچه منیبان روایت می‌کند، او افزود: کودکان و نوجوانان و ..  با نصب فیلترشکن مسیرهای غیر قانونی را بسیار راحت تر از قبل طی می کنند البته در رابطه با فضای مجازی مانند همه جای دنیا، باید قوانین حاکم باشد. 

ابطحی خاطرنشان کرد: برای تحقق فرامین رهبری دولت باید حاکمیت  نظام را در فضای مجازی حفظ کند و تحقق این امر اساسا با فیلترینگ متفاوت است. من  هر نوع  کمکی به دولت پزشکیان در رابطه با رفع فیلترینگ خواهم کرد و این موضوع را بارها خطاب به  وزیر ارتباطات، معاونت حقوقی و..  گفته‌ام. 

 این چهره سیاسی اصلاح طلب افزود: پزشکیان  بیش از این نباید وقتش را صرف رفع موانع کند و باید کار تحقق وعده ها آغاز شود. برای آغاز پیشرفت‌های اقتصادی یکی الی دوتا از اپلیکیشن‌هایی که فیلتر هستند رفع فیلتر شود که در این صورت امید مجددی در جامعه ایجاد خواهد شد. مسئولان و به خصوص تندروها نگویند فیلترینگ اولویت ندارد چراکه  مخاطب این اپلیکیشن ها بسیار زیاد است. امروز با حضور پزشکیان در مسند ریاست جمهوری در جامعه امیدی ایجاد شده و امید را باید با این اقدامات زنده نگه داشت.

ابطحی تاکید کرد: پزشکیان در مورد رفع فیلترینگ دردسر زیادی نخواهد داشت و حتی جریان افراطی و پایداری هم با او موافق هستند چراکه عملکرد فیلترینگ و تاثیر منفی آن را هیچکس نمی تواند نفی کند. در مورد مسائل سیاسی ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد اما در مورد فیلترینگ احتمالا همه جناح ها موافق رفع آن باشند چراکه همه آنها در اپلیکیشن های فیلتر شده حضور فعال دارند. من هم در این راستا به دولت کمک خواهم کرد.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان