نماینده مجلس: باید طوری عمل کنیم تا مردم در فضایی امن، با حفظ حریم شخصی و حجاب بانوان، در فضای مجازی فعالیت داشته باشند

نماینده تهران در مجلس گفت: ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم در فضایی امن و با حفظ حریم شخصی و با حفظ حجاب بانوان در فضای مجازی فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف داشته باشند.

نماینده مجلس: باید طوری عمل کنیم تا مردم در فضایی امن، با حفظ حریم شخصی و حجاب بانوان، در فضای مجازی فعالیت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیژن نوباوه وطن گفت: ما از رویکرد رئیس‌جمهور برای قانونمند کردن فضای مجازی و استفاده گسترده مردم در فضای قانونی از این بخش، حمایت می‌کنیم.

او به ایرنا گفته که باید فضایی را فراهم کنیم که مردم در سطحی وسیع، قانونمند و امن از فضای مجازی در حوزه‌های مختلف فرهنگی ـ اقتصادی و حوزه‌های دیگر استفاده کنند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: مجلس از این رویکرد آقای پزشکیان در حوزه فضای مجازی حمایت می‌کند و اگر دولت در این باره لایحه بدهد، مجلس در تصویب آن همراهی لازم را با قوه مجریه خواهد داشت.

نوباوه خاطرنشان کرد: ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم در فضایی امن و با حفظ حریم شخصی و با حفظ حجاب بانوان در فضای مجازی فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف داشته باشند.

وی گفت: عملکرد ما باید به گونه‌ای باشد تا بتوانیم از فضای مجازی برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم و فضای مجازی، فرصتی برای توسعه همه جانبه کشور باشد.

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان