ترامپ: اوباما و بایدن روابط آمریکا و روسیه را خراب کردند

«دونالد ترامپ» گفت آمریکا می‌توانست روابط متفاوتی با روسیه داشته باشد اما «باراک اوباما» و «جو بایدن» روابط این ۲ کشور را خراب کردند.

ترامپ: اوباما و بایدن روابط آمریکا و روسیه را خراب کردند

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 این کشور طی مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز بیان کرد: «ما می‌توانستیم روابط متفاوتی با روسیه داشته باشیم.»

او در ادامه با اشاره به «باراک اوباما» رئیس‌جمهور پیشین و «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا که معاون اوباما هم بوده، گفت: «اوباما و بایدن، روسیه را به آغوش چین روانه کردند. روسیه اکنون به‌دلیل اقدامات اوباما و بایدن با چین دوست است و روابطش با آمریکا خراب شده است.»

ترامپ هم‌چنین افزود: «اوباما و بایدن در شکل‌گیری ائتلاف روسیه و چین و همینطور جنگ روسیه در اوکراین مقصر هستند.»

دونالد ترامپ با اشاره به رقیبش «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 گفت: «من او را کامالا کمونیست می‌نامم زیرا او یک چپ‌گرای رادیکال است. او یک مارکسیست چپی می‌باشد و کل کشور ما را نابود خواهد کرد.»

وی هم‌چنین به دومین مناظره انتخاباتی 2024 که قرار است در تاریخ دهم سپتامبر به میزبانی شبکه ای‌بی‌سی نیوز برگزار شود، اشاره کرد و گفت: «ای‌بی‌سی احتمالا بدترین در انصاف و عدالت است. من باید تصمیم می‌گرفتم و خواستم و البته دوست دارم در مناظره شرکت کنم. حدس می‌زنم که من در مناظره‌های زیادی پیروز شده‌ام زیرا در غیر این صورت رئیس‌جمهور نمی‌شدم. من مناظره‌های زیادی داشتم و در آخرین آن با جو بایدن بسیار خوب ظاهر شدم.»

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان