گندمکاران حتما بخوانند/ خبر مهم درباره زمان تعیین قیمت جدید گندم

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون حدود ۱۲ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به سال قبل ۱۸ درصد رشد داشته است.

گندمکاران حتما بخوانند/ خبر مهم درباره زمان تعیین قیمت جدید گندم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عطااله هاشمی گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تا صبح امروز حدود 12 میلیون تن گندم با ارزش بیش از 212 همت از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد رشد داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: از پرداخت 26.5 همت مطالبات گندمکاران خبر داد و گفت: با توجه به آنکه بخش اعظم مطالبات باقی مانده، امیدواریم هر چه سریع تر پرداخت شود.

هاشمی ادامه داد: با احتساب 26.5 همت از بهای گندم، 58 تا 60 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران افزود: برآوردها حاکی از آن است که خرید تضمینی گندم به بالای 12 میلیون تن و تولید بیش از 15 میلیون تن برسد.

او با بیان اینکه قیمت گذاری گندم در جلسه شورا به نتیجه نرسید، گفت: امروز در جلسه شورا، آنالیز قیمت اولیه گندم و بحث های زیادی در این خصوص انجام گرفت، اما به توافق نرسیدیم. حال قرار است شنبه هفته آینده قیمت گندم اعلام شود.

هاشمی گفت: کشت گندم در استان های سردسیر از 15 شهریور آغاز می شود که با اعلام نرخ گندم، کشاورزان می توانند تصمیمات لازم را در حوزه کشت اتخاد کنند.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان