سارق رای باز اماکن خصوصی مهدیشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر از دستگیری سارق رای باز اماکن خصوصی و اعتراف به ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

سارق رای باز اماکن خصوصی مهدیشهر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، سرهنگ مهدی شهاب الدین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهر و درخواست معتمدین محله و شهروندان برای دستگیری سارق ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود : ماموران کلانتری با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات هوشمند و به کار گیری منابع و مخبرین هویت سارق شناسایی و متهم مدتی تحت نظر ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در نهایت ماموران پلیس در عملیات غافلگیرانه و منسجم سارق را در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

شهاب الدین با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی بود اما در مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت بیان کرد : بررسیهای اولیه حاکی از آن بود سارق دارای رابی باز بوده و به تازگی از زندان بیرون آمده بود، متهم در بازجوئیهای پلیس به 13 فقره سرقت دیگر در نقاط مختلف شهر اقرار کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و امید است این بار دستگاه قضا برخوردی محکم تر با این متهم داشته باشد ، از شهروندان خواست ضمن تجهیز اماکن خصوصی و کارگاههای خود به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت و استفاده نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد ، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، موضوع را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند .
46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان