ضرورت احداث پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری استاندارد در شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت راه‌اندازی پیست‌های اتومبیل‌رانی و موتورسواری شهرکرد از مطالبه‌های عمومی است که باید مورد توجه جدی مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

ضرورت احداث پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری استاندارد در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد  ، دویست و نودوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران‌شهری شهرکرد در سالن جلسات 9 اردیبهشت برگزار شد.

ضرورت احداث پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری استاندارد در شهرکرد

ضرورت احداث پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری استاندارد در شهرکرد

مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: عقب‌نشینی و اصلاح دیوار مجموعه ورزشی انقلاب شهرکرد ضروری و جزو خواسته‌های اصلی شهروندان است.

به گفته وی : راه‌اندازی پیست‌های اتومبیل‌رانی و موتورسواری شهرکرد از مطالبه‌های عمومی است که باید مورد توجه جدی مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت :  مدیریت شهری برای تسریع در روند رفع مشکلات مرتبط با ورزش شهرکرد آمادگی همکاری با مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری را دارند.

وی اظهارداشت  : تلاش شبانه‌روزی و فداکاری آتش‌نشانان مؤمن و شجاع که همواره برای نجات جان و مال شهروندان عزیز با شهامت و استواری جان خود را به خطر می‌اندازند، این‌بار موجب فرونشاندن حادثه آتش‌سوزی در جنوب شهر گردید.

حیدری گفت:  از اهتمام و تلاش تمامی دست‌اندرکاران ستاد مدیریت بحران، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد و همچنین مسئولان استانی و نیروهای نظامی، انتظامی، هلال‌احمر، اصحاب‌رسانه و سایر دستگاه‌های اجرایی که از ابتدای حادثه با حضور در محل و با به‌کارگیری نهایت توان خود برای مهار آتش و پذیرش خطرات احتمالی آن، کمر همت بسته و با اقدامات شایسته خود نقش مؤثر و ارزنده‌ای را ایفا نمودند، صمیمانه قدردانی نمود .

    ضرورت احداث پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری استاندارد در شهرکرد

تاکید بر همکاری مدیریت‌شهری شهرکرد و اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری برای توسعه ورزش همگانی

 نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت : هیأت ورزش‌های همگانی در شهرکرد از پتانسیل، ظرفیت و توانمندی قابل‌توجهی برخوردار است و در این راستا مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد آمادگی همکاری برای تقویت هیأت ورزش‌های همگانی را دارد.

یوسف صادقی افزود  : قرار است یکی از خیرین نیک‌اندیش بخشی از بوستان تهلیجان شهرکرد را چمن‌مصنوعی کند تا فعالان هیأت ورزش‌های همگانی بتوانند از آن استفاده کنند.

وی گفت : چمن مصنوعی بخشی از پارک تهلیجان شهرکرد از سوی خیرین انجام خواهد شد.

ضرورت احداث پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری استاندارد در شهرکرد

فعال‌سازی اماکن ورزشی راکد و افزایش فضاهای ورزشی شهرکرد در دستور کار قرار گیرد

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهرکرد  گفت: فعال کردن سالن‌های ورزشی زیرمجموعه ورزش و جوانان، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، مدرسه‌ها و سایر بخش‌ها در مرکز استان به ویژه ناحیه غرب شهرکرد باید برای بهره‌مندی ورزشکاران در دستور کار قرار گیرد.

محمدرضا بیاتی افزود : اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری باید فضاهای پیش‌بینی شده در طرح جامع با کاربری ورزشی را تملک کند تا با اجرای طرح‌های توسعه‌ای ورزشی زمینه افزایش سرانه ورزش در مرکز استان را فراهم کند.

 رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: فعال کردن سالن‌های ورزشی زیرمجموعه ورزش و جوانان، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، مدرسه‌ها و سایر بخش‌ها در مرکز استان به ویژه ناحیه غرب شهرکرد باید برای بهره‌مندی ورزشکاران در دستور کار قرار گیرد.

سرانه ورزشی شهرکرد 26 سانتیمتر است

مدیرکل ورزش و جوانان شسچهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های زیرساختی ورزشی در استان گفت: سرانه ورزشی در شهرکرد 26 سانتیمتر به‌ازای هر نفر است.

محمود سلیمی تاکید کرد: سرانه ورزشی ایران باید یک متر به‌ازای هر نفر باشد و این در حالی است که هم‌اکنون این سرانه در سطح کشور 89 سانتیمتر است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: حمایت شرکت‌های تولیدی و صنعتی بزرگ استان مانند فولاد، سیمان و پتروشیمی می‌توانند در قالب مسئولیت‌های اجتماعی کمک‌های قابل‌توجهی به ورزش چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در شهرکرد داشته باشند.

سلیمی تصریح کرد: در دهه‌های گذشته در حق ورزش شهرکرد نامهربانی شد و ورزش چهارمحال و بختیاری با عقب‌ماندگی‌هایی همراه شده است.

وی یادآور شد: توسعه گردشگری ورزشی و ورزش قهرمانی در چهارمحال و بختیاری مانند باستانی، رزمی، هندبال و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی مانند سالن‌های ورزشی و استخرهای شنا به‌ویژه شهرکرد جزو برنامه‌های اولویت‌دار اداره‌کل ورزش و جوانان استان قرار دارد.

سلیمی یادآور شد: هیات ورزش‌های همگانی چهارمحال و بختیاری جزو پنج استان برتر کشور در این رشته است و استان پتانسیل‌های خوبی در این زمینه دارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان