دیوید فینچر با نتفلیکس می‌ماند/ ساخت یک فیلم بلند دیگر

دیوید فینچر در حال کار برای ساخت یک فیلم بلند غیراقتباسی جدید برای نتفلیکس است.

دیوید فینچر با نتفلیکس می‌ماند/ ساخت یک فیلم بلند دیگر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، منابع داخلی نتفلیکس گزارش کرده‌اند که دیوید فینچر علاوه بر «بازی ماهی مرکب: آمریکا»، قصد دارد یک فیلم اوریجینال جدید که هنوز خبرش اعلام نشده برای نتفلیکس بسازد. گفته شده اخبار جدید درباره این فیلم به زودی منتشر می‌شود.

به گفته منابع داخلی فینچر در حال حاضر حداقل 4 پروژه مختلف برای نتفلیکس در دست کار دارد: یک فیلم اوریجینال معرفی‌نشده، «بازی ماهی مرکب»، پیش‌درآمد «محله چینی‌ها» رابرت تاون و بازسازی «بیگانگان در قطار» از هیچکاک.

بر اساس گزارش مهر به نقل از ورلد آف ریل،در یک دهه اخیر فینچر چند قرارداد چندساله با نتفلیکس امضا کرده و به تازگی قرارداد خود را برای 3 سال دیگر، تا سال 2027 تمدید کرده است.

فینچر بیش از 10 سال است که به تمامی برای نتفلیکس کار کرده و سریال‌های «خانه پوشالی»، «شکارچی ذهن»، «عشق، مرگ+روبات‌ها» را خلق کرده و البته سازنده 2 فیلم بلند «منک» (2020) و «آدم‌کش» (2023) بوده است.

فیلم‌های فینچر عموماً در ژانر دلهره‌آور روان‌شناختی هستند و وی تا کنون 40 بار نامزد دریافت جوایز اسکار در رشته‌های مختلف شده‌ که 3 نامزدی برای بهترین کارگردانی از جمله آنها است. فینچر 4 امی، 2 گرمی و یک بفتا و گلدن گلوب در کارنامه دارد.

«هفت» (1995)، «بازی» (1997)، «باشگاه مشت‌زنی» (1999)، «اتاق وحشت» (2002)، «زودیاک»، «مورد عجیب بنجامین باتن» (2008)، «شبکه اجتماعی» (2010) و «دختر گم‌شده» (2014) از دیگر آثار او هستند.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان