فراری دادن دختر جوان به بهانه شرکت در جشن

رئیس پلیس اگاهی پایتخت گفت: عامل فراری دادن دختر جوان به بهانه شرکت در جشن با هوشیاری کارآگاهان اداره چهارم بازداشت شد.

فراری دادن دختر جوان به بهانه شرکت در جشن

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ علی ولیپور گودرزی در خصوص بازداشت مردی که با چرب زبانی دختر جوانی را اغفال کرده بود، بیان داشت: دختر 13 ساله‌ای از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشته است و تلفن همراهش خاموش است.

مهر در خبری نوشت:وی عنوان کرد: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و در تحقیقات محلی مشخص شد که دختر شاکی پس از خروج از منزل سوار بر یک دستگاه خودروی سواری با 2 سرنشین مرد جوان شده است.

سردار گودرزی گفت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی با اقدامات اطلاعاتی پی بردند مالک خودرو خانمی می‌باشد که مدعی است که خودرو در اختیار فرزند پسرش است و از پسرش و فقدانی خبر ندارد.

وی به شناسایی مخفیگاه متصرف خودرو و همدستش شهرستان جاجرود اشاره کرد و گفت: با کنترل تردد خودرو متهمان در نهایت کارآگاهان موفق شدند هر دو متهم را در داخل خودرو شأن دستگیر و فرد فقدانی که در داخل متهم حضور داشت تحویل خانواده‌اش شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: متهم اصلی پرونده در جریان بازجویی‌ها صراحتاً به ارتباط مخفیانه در فضای مجازی با فقدانی به مدت 6 ماه و اغفال دختر جوان با شگرد شرکت در جشن اعتراف و اظهار داشت پس از فراری دادن فقدانی با همکاری دوستش فقدانی را در مخفیگاهش در روستای کمرد نگهداری می‌کرده است.

وی اظهار کرد: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان