پذیرش دانشجوی هتلداری برای نخستین بار در دانشگاه سمنان

رئیس دانشگاه سمنان ، از جذب دانشجوی کارشناسی هتلداری برای نخستین بار در دانشگاه سمنان خبر داد.

پذیرش دانشجوی هتلداری برای نخستین بار در دانشگاه سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ؛ دکتر سیف الله سعدالدین با اعلام این خبر و با تاکید بر نقش هتل‌ها و مجموعه های اقامتی در استان سمنان گفت : با موافقت دفتر گسترش آموزش عالی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه سمنان برای اولین بار متقاضیان تحصیل در رشته کارشناسی هتلداری را از سال 1403 پذیرش می‌نماید.

دکتر عبدالمحمد کاشیان رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان هم گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان سمنان و قرار گرفتن سمنان در مسیر حرم تا حرم، مساله اسکان و اقامت، دارای اهمیت زیادی است و همین موضوع باعث شده که جذب دانشجوی هتلداری در مقطع کارشناسی در اولویت دانشگاه سمنان قرار گیرد.

وی افزود : خوشبختانه با موافقت دفتر گسترش آموزش عالی وزارت عتف این مهم برای اولین بار در دانشگاه سمنان محقق شده و دانشجویان رشته هتلداری از ابتدای سال تحصیلی 1403 در دانشکده گردشگری مشغول به تحصیل خواهند شد.

قابل ذکر است که پیش از این تنها 4 دانشگاه دولتی تهران، علامه طباطبایی، یزد و شیراز در این رشته دانشجو می‌پذیرفتند و دانشگاه سمنان پنجمین دانشگاه دولتی کشور و تنها دانشگاه شرق کشور است که در این رشته دانشجو می‌پذیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان