روش های حالت دادن به مو بدون سشوار و حرارت

همانطور که می دانید حالت دادن مو به روش درست نقش مهمی در زیبایی چهره ایفا می کند و استفاده از لوازم حراراتی به منظور حالت دادن به مو باعث آسیب رساندن به موها می شوند به همین خاطر، در این مقاله شما را با راهکارهای حالت دادن به مو بدون سشوار آشنا خواهیم کرد.

روش های حالت دادن به مو بدون سشوار و حرارت

یکی از پر کاربردترین لوازم به منظور حالت دادن به موها استفاده از سشوار، اتوی مو و بابلیس می باشد که در سریع ترین زمان به مو حالت زیبا و متفاوت می دهد و بهتر است بدانید که این لوازم دشمن مو هستند و منجر به آسیب رساندن به مو می شوند بنابراین، اگر تمایل دارید با راهکارهای طبیعی موهایتان حالتی خاص و زیبا داشته باشید می توانید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

حالت دادن به مو با راهکارهای طبیعی

راهکارهای حالت دادن به مو بدون سشوار

اکثر افراد به منظور حالت دادن به مو از لوازم حرارتی استفاده می کنند که به منظور پیشگیری از آسیب زدن وسایل حراراتی به موهایتان می توانید با انجام یک سری راهکارهای طبیعی بدون استفاده از سشوار موهای حالت دار و خاصی داشته باشید که در ادامه مطلب شما را با این ترفندها حالت دادن به مو بدون سشوار آشنا خواهبیم کرد.

اسپری نمک :

همانطور که می دانید بدون اتوی مو نمی توانید موهای ویو شده داشته باشید از این رو، بهترین جایگزین اتوی مو استفاده از اسپری نمک مخصوص مو می باشد که ساخته شده از نمک دریا است و روغن های طبیعی و آلوئه ورای ارگانیک در آن استفاده شده است و همچنین باعث نرم کنندگی عمیق موهایتان نیز می شود.

حالت دادن به مو بدون استفاده از حرارت

بافتن مو :

طبق تحقیقات انجام شده با زدن کمی اسپری مرطوب کننده به موها و بعد شانه زدن و بافتن موها می توانید موهای حالت داری داشته باشید و بهتر است بافت مو را شب تا صبح روی موهای شما باشد.

حالت دادن به موها بدون سشوار

استفاده از تکه پارچه :

می توانید به جای استفاده از بیگودی از تکه های پارچه استفاده کنید از این رو، بعد شستن موهایتان و استفاده از نرم کننده موهایتان را با کمک حوله نرم کمی خشک کرده و پارچه ای نخی و مناسب را به شکل نوارهای دراز برش دهید و بعد موهایتان را به چند قسمت تقسیم کرده و هر قسمت را شانه زده و دور نوار لوله شده بپیچید و بعد از پیچیدن موها به دور پارچه دو تا سرپارچه را به هم گرده زده و اجازه دهید شب تا صب در این حالت باشد.

با موی نم دار به رختنخواب رفتن :

از دیگر راهکارهای استفاده از روش های طبیعی به منظور حالت دادن به موها این است که با موهای نم دار به رختخواب بروید که به منظور جلوگیری از وزی مو از یک مرطوب کننده استفاده کنید و بعد موهایتان را شانه زده و با موهای نمدار به رختخواب بروید تا موهای حالت دار و زیبایی داشته باشید.

استفاده از پنکه :

بعدا از شستن موها و استفاده از نرم کننده موهایتان را با حوله خشک کرده تا کمی نم دار شود  و می توانید کمی از سرم صاف کننده را روی موهایتان بمالید و بعد موهایتان را جمع کرده و تنها قسمتی که تمایل دارید صاف کنید را باز بگذارید و بعد باید پشت سرتان یک پنکه گذاشته و با کمک یک برس بزرگ و نرم موهایتان را از ریشه به سمت بیرون برس نمایید تا موهایتان صاف شوند.

حالت دادن به مو با روش های طبیعی

پوشاندن موها :

یکی از روش های موثر و همچنین قدیمی به منظور حالت دادن به مو بدون استفاده از لوازم حرارتی این است که موهایتان را به پشت گوشتان انتقال داده و بعد به سمت جلو شانه نمایید و زمانی که موهایتان خیس است آن را به هر طرف که تمایل دارید سنجاق نمایید و ببندید و اجازه دهید موهایتان خشک شود و پس از باز کردن سنجاق موهایتان حالت دار می شود.

استفاده از محصولات مناسب فر کردن :

محصولاتی در بازار وجود دارند که بدون حرارت می توانید موهایتان را فرکنید بنابراین محصول مورد نظر را به انتهای موهایتان بزنید تا موهایتان حالت دار شود و همچنین در زمان بافت مو نیز می توانید از آن استفاده کنید.

روش های حالت دادن به مو بدون سشوار

بستن دم خرگوشی :

به منظور استفاده از این روش ابتدا موهایتان که کاملا ًباید تمیز باشد و با محصولات رطوبت دهنده مو مرطوب کنید و بعد موهایتان را به دو قسمت تقسیم نمایید و دم خرگوشی ببندید و همچنین می توانید به جای دو عدد دم خرگوشی چند تا از آن را ایجاد نمایید و روسری سرتان گذاشته و به رختخواب بروید و بعد موهایتان را باز نمایید.

در پایان به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنبم می توانید با کلیک بر روی تکنیک گلوسینگ مو و روتین موی رنگ شده در مورد این موضوعات اطلاعات کافی به دست آورید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان