گفتند در لیست مازاد پرسپولیس هستی؛ نمی‌خواهم جدا شوم!

سینا اسدبیگی هافبک پرسپولیس اعلام کرد نمی خواهد از این تیم جدا شود و تا آخرین روز قراردادش به این تیم متعهد خواهد بود.

گفتند در لیست مازاد پرسپولیس هستی؛ نمی‌خواهم جدا شوم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سینا اسدبیگی هافبک بی حاشیه  پرسپولیسی ها در بازی اول مقابل ذوب آهن فرصت بازی پیدا نکرد ولی در دیدار مقابل تراکتور و با توجه به تغییر سیستم پرسپولیس، از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفت و نمایش خوبی هم داشت.

به گزارش خبرورزشی، گاریدو از عملکرد اسدبیگی رضایت داشت و به نظر می رسید در این فصل حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است. سینا در بازی مقابل فولاد هم فیکس بود ولی در بین دو نیمه تعویض شد و جای خود را به خدابنده لو داد. طی 24 ساعت اخیر شایعه توافق پرسپولیس با یک گزینه عجیب به گوش رسید و گفته می شود پرسپولیسی ها با سعید مهری هافبک سابق استقلال به توافق رسیده و از این بازیکن به زودی رونمایی خواهد شد.

به این ترتیب مدیران پرسپولیس به اسدبیگی اعلام کردند به دنبال تیم جدیدی باشد. با وجود داشتن چند پیشنهاد خوب، اسدبیگی اصلا قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد و می خواهد به کارش در پرسپولیس ادامه دهد. به این ترتیب مدیران این باشگاه باید قید جذب مهری را بزنند و با همین هافبک ها به کارشان ادامه دهند.  

در همین رابطه با خود اسدبیگی تماس گرفتیم تا در خصوص ماجرای مربوط به جدایی اش با این بازیکن صحبت کنیم. هافبک سرخ پوشان در این خصوص در صحبت کوتاهی، گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. حوالی ساعت 12 شب آقای بادامکی با من تماس گرفت و اعلام کرد در لیست مازاد هستم و به دلیل پر بودن لیست، برای جذب بازیکن جدید باید جدا شوم و قراردادم را فسخ کنم. نمی دانم چه شده که باشگاه چنین حرفی زده است. من به نظر مدیران باشگاه و سرمربی تیم احترام می گذارم و در همه این مدت هم هیچ حاشیه ای نداشتم.  

اسدبیگی در خصوص تصمیمش برای جدایی هم گفت: من قصدی برای جدایی ندارم. پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و عاشق تیمم هستم. هروقت به میدان رفتم، همه تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دادم وقتی هم که نیمکت نشین بودم برای بچه ها آرزوی موفقیت کردم. با هیچکس مشکلی ندارم و این موضوع را می توانید از همه مربیانی که با من کار کردند بپرسید. من با باشگاه بزرگ پرسپولیس قرارداد دارم و تا آخرین روز به قراردادم متعهد خواهم ماند.  

هافبک پرسپولیس در خصوص دلیل باشگاه پرسپولیس برای جدایی اش هم گفت: فکر می کنم می خواهند بازیکن جدیدی به خدمت بگیرند که این موضوع حق طبیعی هر باشگاه است.  

258258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان