با هرگونه واسطه گری، گران فروشی، فروش خارج از سیستم خدمات گردشگری در کیش مخالفیم

مهدی ذوقی سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید سرزده از نحوه خدمات دهی کلوپ‌های تفریحات دریایی جزیره گفت: با مظاهر واسطه گری، گران فروشی، فروش خارج از سیستم و نارضایتی گردشگران برخورد جدی و سختگیرانه خواهیم داشت.

با هرگونه واسطه گری، گران فروشی، فروش خارج از سیستم خدمات گردشگری در کیش مخالفیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، مهدی ذوقی در بازدید سرزده از نحوه خدمات دهی کلوپ‌های تفریحات دریایی گفت: با مظاهر واسطه گری، گران فروشی، فروش خارج از سیستم و نارضایتی گردشگران برخورد جدی و سختگیرانه خواهیم داشت.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: نظارت‌ و بازدیدهای میدانی سرزده کارشناسان معاونت گردشگری از تمامی مراکز تفریحی و خدماتی به صورت مستمر ادامه دارد و اصلاحات لازم با هم‌اندیشی فعالان بخش خصوصی و دست اندرکاران هر حوزه انجام می شود.گفتنی است در این بازدید با همراهی مدیرعامل جامعه کلوپ‌های تفریحات دریایی، رضایت گردشگران از کیفیت و نرخ خدمات عرضه شده و نحوه فروش آیتم‌های تفریحی بررسی شد .

همچنین طی این بازدید درخصوص گردشگرانی که به دلیل گران فروشی نسبت به کیفیت یا کمیت خدمات ارائه شده نا رضایتی داشتند با دستور فوری معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، کلیه مبالغ دریافتی به خدمات گیرندگان بازگردانده شد و ضمن الزام خاطی به ارائه خدمات رایگان به این گردشگران، نسبت به اعمال قانون و پلمپ برخی مراکز متخلف اقدام شد.

شایان ذکر است به گفته مهدی ذوقی روند بازدیدهای کارشناسان وناظران معاونت گردشگری بیش از پیش ادامه دارد و با هرگونه تخلف در ارائه خدمات برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان