ماهان شبکه ایرانیان

ترفند صداوسیما برای تبلیغ در دربی مادرید

صداوسیما در جریان دیدارهای اروپایی از روش جدیدی برای تبلیغ استفاده کرده است.

ترفند صداوسیما برای تبلیغ در دربی مادرید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اتلتیکومادرید و رئال مادرید شب گذشته برگزارکننده دربی مادرید بودند که این مسابقه در پایان با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

این مسابقه از شبکه ورزش پخش شد و صداوسیما در اقدامی متفاوت از تابلوهای دور زمین برای تبلیغ چند شرکت داخلی استفاده کرد که این موضوع قبلا هم انجام شده بود و این بار با شکلی جدید رقم خورد.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان