ماهان شبکه ایرانیان

سید حسن‌نصرالله در دیدار با احمدی نژاد درباره دولت خاتمی چه گفت؟

سید محمد صدر با اشاره به  ارتباط اصلاح‌طلبان با شهید سید حسن نصرالله گفت: گروه‌های تندرو که اکنون یک سری مسائل را مطرح می‌کنند، باید بدانند که مسائل سیاست خارجی و مخصوصا مسأله مقاومت نباید بازیچه دست کسانی باشد که دنبال درگیری‌های داخلی هستند.

سید حسن‌نصرالله در دیدار با احمدی نژاد درباره دولت خاتمی چه گفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمدصدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بخشی از گفت و گوی خود با جماران، درباره ارتباط اصلاح‌طلبان و دولت اصلاحات با شهید سید حسن نصرالله و جبهه مقاومت و به خصوص حزب الله، بیان کرد: من این گفته را از قول شهید سید حسن نصرالله می‌گویم که به محض اینکه پایان دولت اصلاحات شروع شد و رئیس جمهور بعدی که آقای احمدی‌نژاد بود، اولین ملاقاتی که آقای سید حسن نصرالله با ایشان داشت، گزارشی از گذشته داد و گفت در دوران هشت سال اصلاحات بیشترین کمک‌های لازم به ما و جبهه مقاومت شد و از این بابت تشکر کرد و گفت حمایت‌هایی که دولت اصلاحات چه از حزب الله و چه از جبهه مقاومت انجام داد، بیشتر از همه آنها بوده است. این گزارشی بود که آقای سید حسن نصرالله به رئیس جمهور بعدیِ آقای خاتمی داد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: گروه‌های تندرو که اکنون یک سری مسائل را مطرح می‌کنند، باید بدانند که مسائل سیاست خارجی و مخصوصا مسأله مقاومت نباید بازیچه دست کسانی باشد که دنبال درگیری‌های داخلی هستند. اگر دنبال منافع ملی هستند، باید دست از این کار بردارند؛ وگرنه بدانند که دارند در جهت منافع اسرائیل کار می‌کنند و اسرائیل است که به صورت جدی می‌خواهد در ایران ایجاد اختلاف کند و مخصوصا دولت جدید را با مشکلات مواجه کند.

29215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان