ماهان شبکه ایرانیان

کاشت ۹۶ درخت به یاد شهدای زن استان کرمان

مدیر کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان در مراسم کاشت ۹۶ درخت به یاد شهدای زن استان کرمان گفت: ثمره وجودی شهدا، جانبازان و آزادگان مثل رشد و تکامل درخت در جامعه پایدار است و امیدواریم بتوانیم با زنده نگه‌داشتن آن‌ها در این ایام دین خود را به آن‌ها ادا کنیم.

کاشت 96 درخت به یاد شهدای زن استان کرمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طی مراسمی به یاد 96 شهیده استان کرمان با حضور مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیر کل امور بانوان 96 اصله نهال درخت غرس شد.  

مدیر کل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمان در این مراسم، کاشت هر درخت به نام یک شهید را ابتکار بسیار ارزشمندی دانست و اظهار داشت: درخت نماد رشد، پویایی، حرکت و تکامل است و این نماد شهدا و ایثارگران است که با گذشت از جان خود، موجب رشد و تکامل انسان‌ها شدند.

سرهنگ محمودمهدوی فرد گفت: ثمره وجودی شهدا، جانبازان و آزادگان مثل رشد و تکامل درخت در جامعه پایدار است و امیدواریم بتوانیم با زنده نگه‌داشتن آن‌ها در این ایام دین خود را به آن‌ها ادا کنیم.

وی ادامه داد: کاشت نهال فرهنگ همیشه سبزی است که نشان‌دهنده احترام به محیط زیست می‌باشد و درختان آینده، محیط فرزندان و مهم‌تر از آن سلامت زمین را تضمین خواهند کرد.

او افزود: امروز به نام نامی شهدای شهیده استان درخت می‌کاریم تا این پیام را به نسل آینده برسانیم که اگر استوار هستیم و در برابر ناملایمات استقامت می‌کنیم، به واسطه از خود گذشتگی شهدا است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان