ماهان شبکه ایرانیان

ماشین جدید پارس خودرو

عبدالله سلطانی مدیرعامل پارس‌خودرو از عرضه رووی eRX۵ در آینده نزدیک خبر داد. این خودرو یک کراس‌اوور کوچک هیبریدی است و رقیب خودروهایی نظیر لاماری ایما هیبرید یا تیگو ۷.

ماشین جدید پارس خودرو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو،  رووی eRX5 یک کراس‌اوور کوچک هیبریدی است و رقیب خودروهایی نظیر لاماری ایما هیبرید یا تیگو 7 پرو هیبرید خواهد بود. مدیرعامل پارس‌خودرو وعده داده است تا قیمت رووی eRX5 کمتر از دو میلیارد تومان تعیین شود.

رووی eRX5 درواقع خودرویی است که برخی نسخه‌های آن با نام ام جی RX5 و در تعداد محدود به بازار ایران آمدند. پارس‌خودرو تصمیم دارد با همکاری سایک‌موتورز چین، Roewe eRX5 را ابتدا به‌صورت وارداتی و سپس به‌صورت مونتاژی در بازار ایران عرضه کند. این خودرو در کنار زوتی DL5، دومین محصول وارداتی پارس‌خودرو خواهد بود که به یک محصول مونتاژی تبدیل می‌شود.

ماشین جدید پارس خودرو

مشخصات فنی

همان‌گونه که اندکی پیش اشاره کردیم، رووی eRX5 نسخه هیبریدی این خودرو است که توسط پارس‌خودرو به کشورمان خواهد آمد. این خودرو از ترکیب موتور 1.5 لیتری توربوشارژر و موتور الکتریکی بهره می‌برد. حداکثر راندمان پیشرانه هیبرید رووی eRX5 برابر 241 اسب‌بخار قدرت و 570 نیوتن‌متر گشتاور است.

ماشین جدید پارس خودرو

اعداد و ارقام راندمان پیشرانه Roewe eRX5 چشمگیر هستند، بنابراین با خودرویی قدرتمند و چالش‌برانگیز برای رقبا مواجه هستیم. شتاب صفرتاصد رسمی این خودرو 6.9 ثانیه اعلام شده است که رقمی جذاب محسوب می‌شود. گیربکس نیمه اتوماتیک یا AMT با ده دنده، وظیفه انتقال قدرت را در این کراس‌اوور برعهده دارد. رووی eRX5 می‌تواند با تکیه بر باتری‌هایش در حالت تمام برقی، 61 کیلومتر را طی کند.

ماشین جدید پارس خودرو

امکانات اعلام شده برای رووی eRX5 به شرح زیر هستند:

کروز کنترل تطبیقی، فرمان برقی دی تایپ، اتوهلد، سنسور باد تایر، رینگ 19 اینچی، تریم داخلی دورنگ، ایربگ جانبی برای جلو و عقب، صندلی‌های برقی جلو، گرمکن صندلی‌های جلویی، صندلی‌های چرم، هشدار خروج از مسیر، رادار پارک جلو و عقب، کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، سنسور دنده عقب، گرمکن آینه‌های جانبی، آینه‌های برقی، سانروف، سیستم بازیابی انرژی، کمک به رانندگی بین خطوط، دستگیره هوشمند مخفی، دی‌لایت و اتولایت، کی‌لس استارتر، دوربین عقب و دوربین ثبت وقایع.

58323

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان