ماهان شبکه ایرانیان

عدم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان صدای آقای نماینده را درآورد /وزیر نفت کاهش سهمیه نفت مناطق صعب‌العبور را پیگیری کند

یک نماینده مجلس گفت: از آقای آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست دارم که جلسه ای را به اتفاق ریاست مجلس و رئیس جمهور و رئیس کمیسیون اجتماعی و رئیس سازمان استخدامی برگزار تا مشکل کارکنان شرکتی را حل کنند.

عدم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان صدای آقای نماینده را درآورد /وزیر نفت کاهش سهمیه نفت مناطق صعب‌العبور را پیگیری کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 11 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهیضمن اشاره به اقدام غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران، گفت: خدا را شاکریم که شاهد عملیات وعده صادق (2) از سوی هوافضای سپاه پاسداران که با تصویب شورای عالی امنیت ملی و نیروهای مسلح و وزارت دفاع علیه رژیم منحوس صهیونیستی در خونخواهی از خون های سرافراز جبهه مقاومت بالاخص دکتر اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان و در حمایت از مظلومان غزه بوده است.

بنابر روایت ایلنا، نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عملیات دیشب در دفاع مشروع از تعرض به حاکمیت ارضی ایران بوده است و تنها گوشه ای از قدرت نظامی ایران را نشان داد. این اقدام را به رهبر انقلاب، رزمندگان جبهه مقاومت و نیروهای مسلح تبریک عرض می کنم. ان شاءالله به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و آزادسازی قدس خواهیم بود.

وی افزود: از آقای آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست دارم که جلسه ای را به اتفاق ریاست مجلس و رئیس جمهور و رئیس کمیسیون اجتماعی و رئیس سازمان استخدامی برگزار تا مشکل کارکنان شرکتی را حل کنند.

سنگدوینی بیان کرد: معتقدم آقای کاظمی آینده خوبی را برای وزارت آموزش و پرورش رقم خواهند زد و باید قولی هم که داده بودند در خصوص تعیین تکلیف نیروهای نهضت سوادآموزی، پیش دبستانی و ... را انجام دهند. از وزیر جهاد کشاورزی نیز درخواست دارم مطالبات گندم کاران و کلزاکاران را پرداخت کند.

درصورتی که منابع تامین شده است چرا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟

همچنین، احمد فاطمی در تذکری گفت: قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان لازم الاجرا است و منابع آن تامین شده، چرا اجرا نمی شود در این رابطه به رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه تذکر می دهیم تا هر چه سریع تر آن را اجرا کنند و بازنشستگان را بیش از این منتظر نگذارند زیرا اجرای این قانون مطالبه مجلس است.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: مدت زیادی است که بانک ها از انجام وظایف قانونی در پرداخت وام ودیعه مسکن و ازدواج طفره می روند، نیاز است مسئولان مربوطه به این موضوع توجه کنند، همچنین موضوع بیمه کارگران ساختمانی و رانندگان و همچنین حمل و نقل درون شهری باید مورد توجه قرار گیرد زیرا با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی یادآور شد: قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و حجمی مدت ها است در مجمع تشخیص مصلحت نظام معطل مانده، در این رابطه از هیات رئیسه مجلس می خواهیم این موضوع را پیگیری کند و چنانچه ایرادی دارد به مجلس برای رفع ایراد برگردد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در حال حاضر 5 میلیون تن تولید مرکبات را در کشور داریم که یک میلیون و 500 کیلو مصرف کشور است و چنانچه ایستگاه صادراتی ایجاد نشود با خسران مواجه خواهیم شد.

وزیر نفت کاهش سهمیه نفت مناطق صعب‌العبور را پیگیری کند

بنابر روایت ایسنا، یاسر اسلام دوست نماینده تالش، رضوانشهر و  ماسال در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز و دیشب دل میلیون‌ها ایرانی و غیر ایرانی را با عملیات وعده صادق 2 شاد کرد. دست مریزاد می‌گویم به این عزیزان.

وی ادامه داد: در ابتدا تذکر اولم به وزیر محترم نفت است و درخواست پیگیری مجدانه  از ایشان بابت کاهش سهمیه سوخت نفت سفید مناطق ییلاقی کوهستانی و صعب‌العبور از 210 لیتر به 60 لیتر را دارم. آقای وزیر، نفت سفید در این مناطق از اهمیت بالایی برخوردار است و از ضروریات مردم است. متاسفانه شرکت فرآورده‌های نفتی اقلیم این مناطق را اقلیم سه در نظر گرفته است. تذکر بعدی من به وزیر محترم راه و شهرسازی هست. هرچند ایشان تازه بر صندلی وزارت تکیه زده‌اند ولی لازم است که به ایشان تذکر بدهیم که 21 سال از شروع عملیات اجرایی کمربندی شهرستان تالش می‌گذرد و هنوز  این پروژه تکمیل نشده است.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان