ماهان شبکه ایرانیان

خسارت ۲۰ هزار میلیارد تومانی قطعی برق به کشاورزی استان

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: خسارت وارده به بخش کشاورزی این استان از محل قطع برق در تابستان امسال ۲۰ همت معادل ۲۰۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

خسارت 20 هزار میلیارد تومانی قطعی برق به کشاورزی استان

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمد میری دیسفانی در گفتگویی با بیان اینکه زمان قطع برق بخش کشاورزی به رغم برنامه‌ریزی انجام شده تا 15 شهریور ماه امسال بوده است، اظهارکرد: با این وجود، همچنان شاهد تداوم قطعی برق در برخی شهرستان های استان خراسان رضوی هستیم.

وی گفت: ادامه قطع تابستانه برق در بخش کشاورزی با سرد شدن هوا و گذر از تاریخ پایان قطعی‌ها دیگر توجیهی ندارد و تداوم قطع برق کشاورزی باتوجه به اینکه در آستانه کشت پاییزه قرار داریم، امنیت غذایی و کاهش احتمالی کشت پاییزه را بدنبال دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه خسارت وارده به بخش کشاورزی این استان از محل قطع برق در تابستان امسال 20 همت معادل 200 هزار میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: با احتساب خسارت های ناشی از سرمازدگی و تغییرات اقلیم در اواخر زمستان و بهار امسال، در مجموع 400 هزار میلیارد ریال (40 همت) خسارت به بخش کشاورزی استان وارد شده که بسیار سنگین است.

میری تصریح کرد: هنوز منبعی برای تامین جبران خسارت ناشی از قطع برق برای کشاورزان در استان مشخص نشده و در این زمینه مکاتبات زیادی انجام شده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان