ماهان شبکه ایرانیان

هدیه پلیس به موتورسواران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به موتورسوارانی که کلاه ایمنی نداشتند، ۵ هزار کلاه کاسکت هدیه داد.

هدیه پلیس به موتورسواران

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به موتورسوارانی که کلاه ایمنی نداشتند، 5 هزار کلاه کاسکت هدیه داد و گفت: ما تلاش می کنیم تا فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی، نهادینه شود.

بنابر گزارش ایسنا، سرهنگ سید ابوافضل موسوی‌پور با اشاره به اینکه فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی باید درپایتخت نهادینه شود؛ گفت: حدود چهار میلیون و 300 هزار موتورسوار در شهر تهران تردد می کنند که هر یک از آنان باید کلاه کاسکت بر سر داشته باشند و اگر ترک نشین هم دارند برای او نیز کلاه کاسکت تهیه کنند.

وی افزود: در تصادفات موتورسیکلت سواران شاهد هستیم که حتی با کوچکترین ضربه به سر، فرد جان خود را از دست می دهد یا جراحاتی به او وارد می شود که تا پایان عمر سلامتی را از فرد می گیرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: کلاه ایمنی استاندارد تا حدود بسیار زیادی از ضربات مرگبار به سر جلوگیری می‌کند و می‌تواند تصادفات فوتی را به تصادف جرحی تبدیل کند بنابراین باید استفاده از این کلاه‌ها در فرهنگ کشور ما همانند بستن کمربند ایمنی نهادینه شود.

موسوی‌پور گفت: با اجرای طرح 10 پلیس راهور تهران بزرگ، شاهد هستیم که آمار تلفات تصادفات موتورسواران کاهش یافته است؛ اما باید استفاده از کلاه ایمنی نیز ترویج داده شود تا آمار از این نیز بیشتر کاهش پیدا کند.

وی افزود: 5000 کلاه کاسکت به موتورسواران تهرانی اهداء شد تا پلیس راهور تهران بزرگ نیز سهمی در ایمنی و سلامت این عزیزان داشته باشد و امیدواریم در آینده نه چندان دور به شعار همه با هم کلاه ایمنی دست پیدا کنیم.

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان