ماهان شبکه ایرانیان

بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ مهر، منشور فکری و کاری ستاد کانون‌های مساجد است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با تاکید بر سرلوحه قراردادن بیانات رهبری در سفر به خراسان شمالی گفت: بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ مهر، منشور فکری و کاری ستاد کانون‌های مساجد است.

بیانات مقام معظم رهبری در 19 مهر، منشور فکری و کاری ستاد کانون‌های مساجد است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهزاد کیامهر با اشاره به، 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص کانون‌های مساجد در خراسان شمالی اظهار  کرد: بیانات مقام معظم رهبری در 19 مهر، منشور فکری و کاری کانون های فرهنگی هنری مساجد باید باشد و همه در راستای انجام وظیفه در کانون های مساجد از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در آن سفر تاریخی فرمودند، «من سفارش می‌کنم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید، البته باهمکاری بسیج» تاکید کرد: بر همین اساس بایستی بیش از پیش در راستای رونق هرچه بیشتر کانون‌ها قدم برداریم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با تاکید بر سرلوحه قراردادن بیانات رهبری در امور مربوطه افزود: فرامین مقام معظم رهبری نقشه و راهنمایی فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است و در همین راستا توجه به کلید واژه‌های معرفت، مدارا کردن، تجهیز شدن به سلاح علم و معرفت و پذیرای جوانان با روی خوش همواره در دستور کار فعالیت این ستاد بوده است.

کیامهر ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون در مناسبت های ملی و مذهبی اعم از ویژه برنامه‌های اجرا شده در ماه مبارک رمضان، دهه کرامت، اوقات فراغت، توانمندسازی مربیان، عید غدیر، اربعین حسینی و هفته وحدت قریب به 10 هزار نفر در این برنامه ها مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح مساجد به همت کانون‌های فرهنگی هنری که در دل این اماکن مقدس شکل گرفته‌اند، امروزه توانسته زمینه حضور افراد مختلف از کودک تا میانسال و سالخورده را فراهم کند و این ارمغان و دستاورد ارزشمندی در راستای شکل‌گیری کانون‌های مساجد است.

وی در پایان به هجمه‌های دشمنان دین اسلام با استفاده از ابزار فرهنگی یادآوری کرد: دشمنان دین اسلام از هر طریقی برای تضعیف معنوی نسل جوان تلاش می‌کنند و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بایستی بهترین پایگاه در مقابل این هجمه‌ها باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان