معرفی و تصاویر لو رفته از پورشه کاین ۲۰۱۸

پورشه کاین ۲۰۱۸ رونمایی شد. این مدل جدید از پورشه دستخوش تغییراتی شده است ولی کماکان شباهت زیادی به مدل های قبلی خود دارد .در ادامه با کاربلد همراه شوید... .

پورشه کاین مدل 2018 برای اولین بار در حال گشت زنی در آلمان دیده شده است.حالا تصاویری از مدل جدید کاین منتشر شده است. این تصاویر توسط عکاسان در اطراف کشور آلمان گرفته شده و می‌توانیم با کمی دقت و مقایسه متوجه تغییرات جزبی در ظاهر کاین مدل 2018 شویم.نسل دوم پورشه کاین در حدود سال 2011 به بازار ارائه شد.در بیشتر نسخه های منتشر شده از آن به عنوان توربو S بوده است، کاین جدید قرار است با 570 اسب بخار  توان و همچنین قابلیت طی کردن شتاب 0 تا 100  را فقط در 3٫8 ثانیه داشته باشد.

 

 

مه شکن های اطراف سپر ، چراغ های خطر عقب ، تیغه های داخلی جلوپنجره از جمله اجزایی هستند که در این مدل 2018 تغییر کرده اند.مانیتور داخل کابین نیز بزرگ تر شده است و پورشه کاین 2018 از مانیتور 12 اینچی در نسخه جدیدش استفاده کرده است. خروجی های هوای سیستم تهویه مطبوع هم در زیر مانیتور تعبیه شده است. همچنین از تعداد کلیدهای کنسل ابزار هم در این مدل کاسته شده است.

 

 

معماری نسلجدید پورشه کاین مدل 2018 ترکیبی از آلومینیوم و فولاد با مقاومت بالاست که از  نسل بعدی کاین انتظار می رود ریخته حداقل  220 پوند (100 کیلوگرماز وزن خود بکاهد که این کاهش سبب کارآمد شدن هر چه بیشتراین  SUV لوکس و محبوب می شود.از لحاظ طراحی بیرونی نمیتوانیم زیاد حدس و گمان بزنیم زیرا که بخوبی در پوشش قرار دارد و با توجه به اینکه پورشه کاین 2018 در تصویر مشخص است فقط به عنوان یک خودروی شاسی بلند دیده می شود.

 

 

رقیب این نسخه، می‌تواند آئودی SQ7 باشد که گشتاوری معادل 900 نیوتون‌متر دارد و انتظار می‌رود، این نسخه پورشه کاین هم چنین گشتاوری داشته باشد.

کاین 2018 احتمالا در نمایشگاه خودرو فرانکفورت امسال حاضر می‌شود و تا اواخر سال میلادی جاری به بازار عرضه می‌شود. قیمت پایه مدل فعلی 59٫600 دلار است. احتمالا قیمت مدل جدید کاین کمی‌ بیشتر از نمونه‌های فعلی باشد.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر