مجموعه پاییزه‌ی کفش‌های آدیداس و راف سیمونز امسال

کمپانی آلمانی که در بایرن واقع‌شده است به‌تازگی تصاویری را از مجموعه جدید خود که قرار است در پاییز به بازار بیاید را منتشر کرده است

کمپانی آلمانی که در بایرن واقع‌شده است به‌تازگی تصاویری را از مجموعه جدید خود که قرار است در پاییز به بازار بیاید را منتشر کرده است. بهتراست بدانید که آدیداس بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم ورزشی در اروپا و دومین شرکت بزرگ تولیدی لوازم ورزشی در دنیا به شمار می‌رود. آدیداس تلاش می‌کند در ورزش‌های تخصصی با بالا بردن سرعت، قدرت و آرامش ورزشکاران عملکرد آن‌ها را بهبود بخشد. برای دیدن این مجموعه متنوع در ادامه مطلب با بنیتا همراه باشید.

هفته قبل تایید شد که آقای راف سسیمونزبه عنوان مدیر کالوین کلین منتصب شده است و این هفته هم هدیه‌ای دیگر از طرف خدای طراحی مینیمالیس ارایه شده است: یک نگاه دقیق به مجموعه پاییزی 2016 خود برای آدیداس. این مجموعه از سری دهه 80 الهام گرفته‌اند البته باکمی تغییر، رنگ‌هایی مانند زرد، بنفش و رنگ خرمایی مایل به قرمز و ترکیبی از رنگ مسی در این مجموعه وجود دارد. دو کفش ورزشی جدید با این مجموعه معرفی خواهند شد،

راف سیمونز استن اسمیت کامفورت (Raf Simons Stan Smith Comfort) و راف سیمونز ماتریکس اسپیریت (the Raf Simons Matrix Spirit).

استن اسمیت کامفورت یک نوع استن میت کلاسیک که به‌جای استفاده از نوارهای لیس (laces) از نوارهای واکرو (Velcro) استفاده می‌کند. این در حالی است که ماتریکس اسپیریت کفش‌های آدیداس بسکتبال دهه 1980 را احیا کرده است. استن اسمیت‌های کلاسیک موجود در مجموعه دارای پوسته‌ای براق و امضایی که با حرف لاتین آر (R) مشخص‌شده قرار دارند. نسخه سیمونز این کفش‌ها که در همکاری بانام تجاری از سال 2014 بازسازی و احیا شده‌اند، در نوع خود کلاسیک به‌حساب می‌آیند. (البته افرادی هم هستند که حاضرند بیشتر از 120 دلار برای یک جفت کفش تنیس بپردازند.)

این مجموعه در پایان این ماه به قفسه مارکت‌ها اضافه خواهد شد و قیمت این کفش‌ها بین 330 تا 445 دلار خواهد بود.

در قسمت زیر یک نگاه جزئی به تمام این مجموعه خواهیم انداخت شاید شما بخواهید برای خرید یک کفش جدید سری به مارکت‌ها بزنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر