رونمایی رسمی ازنسل جدید پورشه کاین ۲۰۱۸

درحالی که تنها یک هفته تا معرفی رسمی نسل جدید پورشه کاین زمان باقی مانده است، کمپانی خودروسازی پورشه تصاویری اولیه از شاسی بلند جدید خود حین تست‌های مختلف برفی و..در ادامه مطلب با کاربلد همراه شوید... .

درحالی که تنها یک هفته تا معرفی رسمی نسل جدید پورشه کاین زمان باقی مانده است، کمپانی خودروسازی پورشه تصاویری اولیه از شاسی بلند جدید خود حین تست‌های مختلف برفی و شنی ارائه کرده است تا قبل از معرفی رسمی برای مخاطبان خود یک پیش درآمد فراهم کرده باشد.

 

 

 

 

نسل سوم پورشه کاین تست‌های ترافیک خود را در شهرهای گرم و مرطوب چین، تست‌های اصلی خود را در کشور سوئد، فنلاند و اسپانیا و همچنین تست‌های آفرودی خود را در آفریقای جنوبی، ژاپن، نیوزیلند و همچنین در صحرای شنی "دبی" گذرانده است که انتظار می‌رود در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان به طور رسمی معرفی شود.

 

 

 

با انتشار تصاویر جدید از پورشه کاین 2018، کمپانی خودروسازی پورشه ادعا می‌کند که از سال 2014 میلادی تا به امروز که در حال کار بر روی نسل جدید پورشه کاین بوده است، مجموع مسافت‌های پیموده شده آن برای تست‌های جاده‌ای در پیست نوربرگ‌رینگ، جاده‌های شهری، بزرگراه‌ها و همچنین تست‌های آن در مسیرهای آفرودی و ناهموار به رقم حیرت انگیز 4.4 میلیون کیلومتر می‌رسد تا نسل جدید "پورشه کاین" با آمادگی کامل در بازار مصرف حضور پیدا کند.

 

بیشتر بخوانید :

معرفی و تصاویر لو رفته از پورشه کاین 2018

مشخصات فنی پورشه پانامرای 2017 + تصاویر + قیمت

 

طراحی ظاهری و داخلی پورشه کاین 2018

با توجه به تصاویر رسمی منتشر شده از این خودرو، به سرعت می‌توان به تغییرات ظاهری آن پی‌برد که عموماً در ورودی‌های بزرگتر هوا بر روی سپر و همچنین طراحی چراغ‌های جدید آن خلاصه می‌شود تا همچنان شاهد یک طراحی آشنا از محصولات پورشه باشیم که به نوعی وارد یک نسل کاملاً جدید شده است.

 

 

 

هرچند در این میان سقف اتومبیل کوتاه‌تر شده و همچنین از رینگ و چراغ‌های عقب پوشه پانامرا اسپرت توریسمو بر روی نسل جدید پورشه کاین استفاده شده است.

 

 

 

 

علاوه بر این‌ها، تغییرات بزرگ داخل کابین هم می‌تواند شامل یک کنسول مرکزی کاملاً جدید با ترکیبی از کلیدهای آنالوگ و دیجیتال، صفحه نمایشگر لمسی 12.3 اینچی با قابلیت اتصال به اینترنت، سیستم صوتی Bose & Burmester و همچنین شامل یک فضای بار بزرگ 770 لیتری در حالت استاندارد می‌شود.

 

مشخصات قوای محرکه

در خصوص مشخصات فنی پورشه کاین 2018 هم یکسری اطلاعات اولیه از سوی منابع نزدیک به شرکت خودروسازی پورشه ارائه شده است که شامل یک موتور 2.9 لیتری شش سیلندر توربوشارژر با قدرت 434 اسب بخاری و همچنین شامل یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توربوشارژر با حداکثر توان خروجی 542 اسب بخار می‌شود

 

 

که صحت آن پس از معرفی رسمی از سوی پورشه مشخص خواهد شد، هرچند پیش بینی می‌شود که در کنار موتورهای استاندارد پورشه کاین، از یک سیستم محرک هیبریدی هم استفاده شود که اجزا تشکیل دهنده آن شاید یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر و همچنین یک موتور الکتریکی قدرتمند با خروجی ترکیبی 900 نیوتن متر باشد.

 

پورشه کاین جدید

علاوه بر این، کمپانی خودروسازی پورشه برای کسانی که نسخه کاین S را انتخاب می‌کنند، یک پیشرانه 2.9 لیتری شش سیلندر توربو دوقلو پاداش خواهد داد که می‌تواند 440 اسب بخار قدرت و همچنین 550 نیوتن‌متر گشتاور داشته باشد. حال به لطف این قدرت اضافی، پورشه کاین S موفق به ثبت زمان 4.9 ثانیه برای شتاب خودرو و همچنین بیشینه سرعت 265 کیلومتر بر ساعت شده است.

 


از نظر عملکرد، پورشه کاین 2018 به لطف استفاده از قطعات آلومنیومی در ساختار بدنه، نسبت به مدل‌های قبلی خود سبک‌تر شده است که حالا با کاهش وزن حدوداً 65 کیلوگرمی، حداقل وزن خشک آن به چیزی معادل 1985 کیلوگرم رسیده است. علاوه بر این، کمپانی خودروسازی پورشه برای مهار بی‌عیب و نقص کاین 2018 از دیسک‌های ترمز چدنی با پوشش ویژه "کاربید تنگستن" استفاده کرده است که طبق ادعای پورشه، کاهش سایش در کنار افزایش اصطکاک خواهد داشت.

 

امکانات رفاهی پورشه کاین 2018

از دیگر امکانات بکار رفته در این اتومبیل به ترتیب می‌توان به کروز کنترل تطبیقی، سیستم کمک راننده دید در شب، سیستم هشدار خروج از جاده و نگهداری خودکار اتومبیل میان خطوط، سیستم هشدار ترافیک، سیستم هشدار نقاط کور و دیگر سیستم‌های کمک راننده و کنترل پایداری اشاره داشت که هم در ایمنی خودرو تاثیرگذار بوده و هم در شرایط اضطراری به کمک راننده می‌آیند.

 

کلام آخر

در پایان هم گفتنی است که این خودرو در کشور آلمان به قیمت 74 هزار و 828 دلار فروخته خواهد شد، اما در ایالات متحده آمریکا که به عنوان یک مدل 2019 عرضه خواهد شد، دارای قیمت 65 هزار و 700 دلار برای مدل‌های پایه و همچنین دارای برچسب قیمت 82 هزار و 900 دلار برای مدل کاین S خواهد بود.
با توجه به پیشرانه معرفی شده برای پورشه کاین جدید به نظر می‌رسد کماکان هیچ شانسی برای ورود این شاسی بلند معروف پورشه به بازار ایران نباشد.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر