شما می‌ توانید برنده یکی از بزرگ ترین جوایز ادبی برای کتابی بشوید که هنوز ننوشته اید

یا می‌خواهید نویسنده رمان بعدی بزرگ دنیا باشید؟ اگر مثل خیلی‌های دیگر که همین الان دارند این کار را می‌کنند شما هم چنین آرزویی دارید، نوشتن یک رمان در بالای فهرست کارهای روزانه شما قرار دارد

یا می‌خواهید نویسنده رمان بعدی بزرگ دنیا باشید؟ اگر مثل خیلی‌های دیگر که همین الان دارند این کار را می‌کنند شما هم چنین آرزویی دارید، نوشتن یک رمان در بالای فهرست کارهای روزانه شما قرار دارد. هر چند این آرزوی شما به معنای انتشار رمان‌تان نیست. فکر کردن به یک ایده و نوشتن آن روی کاغذ می‌تواند هر نویسنده‌ی سرحالی را سر جای خودش میخ‌کوب کند. اما یک مسابقه جدید ادبی می‌تواند جوابی به دعاهای شما باشد چرا که در این مسابقه هیچ نسخه‌ی خطی مورد نیاز نیست.

بنا به گزارش مجله نیوزویک، مسابقه ناین داتز به برنده جایگاه نخست این مسابقه 100000 دلار جایزه می‌دهد که آن را تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین جوایز ادبی برای کتابی کرده است که هنوز نوشته نشده است.

این مسابقه افراد را تشویق به عبور از مرزهای معمول تفکر در رابطه با علوم اجتماعی می‌کند. این مسابقه برای تمام نویسنده‌ها از هر زمینه‌ای و در سراسر دنیا برگزار می‌شود و فرقی هم نمی‌کند که آنها تاکنون اثری را منتشر کرده‌اند یا نه.

نوشتن کتاب

Credit: Paramount Pictures

خوب چطور کار می‌کند؟

به صورت معمول شما برای شرکت در مسابقاتی از این دست باید نسخه خطی کتاب خود را برای آنها ارسال کنید. هر چند در این مسابقه شما باید به یک سوال جوابی به اندازه 3000 کلمه بدهید. آیا تکنولوژی دیجیتال باعث خواهد شد تا سیاست‌ورزی غیرممکن شود؟ همچنین افراد باید توضیح بدهند که به صورت کلی پاسخ آنها چگونه به یک کتاب تبدیل خواهد شد.

آیا به فکر شرکت در این مسابقه هستید؟ شما می‌توانید از تاریخ 21 اکتبر تا 31 ژانویه 2017 در این مسابقه شرکت کنید. برنده توسط 12 داور دانشگاهی، نویسنده و افراد صاحب‌نظر تعیین می‌شود. پس شما نویسنده مشتاق نباید زمان را از دست بدهید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر