پایان مثلث BBC؛ شام آخر در نوکمپ؟

به نظر می رسد دیدار امشب، آخرین ال کلاسیکوی کریم بنزما، گرت بیل و کریستیانو رونالدو به شکل همزمان در لیست رئال مادرید باشد.


به گزارش "ورزش سه" البته در سالهای اخیر حضور همزمان این 3 بازیکن در ترکیب ابتدایی رئال مادرید برای آنها چاره ساز نبوده و از 5 ال کلاسیکویی که این اتفاق رخ داده است، 4 بار بارسلونا و تنها یک بار رئال مادرید پیروز شده که تنها پیروزی قوهای سپید به اولین ال کلاسیکوی زیدان در نوکمپ باز می گردد که رئال مادرید با 2 گل بنزما و رونالدو بر رقیب دیرینه غلبه کرد.

 

 

در بازی هایی که بیل، بنزما و رونالدو همزمان در ترکیب بوده اند رئال مادرید 8 گل زده و 14 گل دریافت کرده و اگرچه رونالدو و بنزما موفق به زدن 3 گل شده اند، اما گرت بیل در کنار 2 ستاره دیگر هرگز موفق به باز کردن دروازه بارسلونا نشده است.

 

اولین ال کلاسیکوی این 3 بازیکن با شکست 3-4 در برنابئو و هت تریک مسی برگزار شده و آخرین نیز با برتری 2-3 بارسا در فصل قبل با گل ثانیه های پایانی مسی همراه شد.

 

شکست 0-4 در بازی رفت فصل 2016-2015 در برنابئو بدترین عملکرد با حضور همزمان بیل، بنزما و رونالدو بوده و آنها تنها یک پیروزی را کنار هم تجربه کرده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان